One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPad » Foto,s van IPAd 1 verwijderen

Foto,s van IPAd 1 verwijderen

ramrod

ramrod op 03 oktober 2011 #

Ik heb tijdens de vakantie mijn foto,s steeds op mn IPAd opgeslagen , zijn er in totaal zo,n 500 allen in RAW.

Ik kan zo ver als ik weet alleen per foto op mn IPad iets verwijderen , of kan het ook per gebeurtenis …?

Ook als ik de IPAd aan mn IMac hang en ITunes opstart zie ik niet hoe ik de foto,s op deze manier van mn IPAd kan verwijderen .

Hoe kan ik het beste en snelst mn foto,s van m n IPAd verwijderen ?

madcat

madcat op 03 oktober 2011 #

ik heb het ook gedaan op de handmatige manier -> edit -> click alle fotos aan -> druk op delete
maar je zou verwachten dat dit gewoon in itunes of iphoto gedaan kan worden.

Ik had laatst ook een probleem dat ik de fotos just niet OP de iPad kreeg, met de melding dat het niet ondersteund wordt.. erg raar.
Hopelijk morgen met IOS 5 is het verbeterd!

KarelWillem

KarelWillem op 03 oktober 2011 #

Start iPhoto of een ander door jou gebruikt fotoprogramma.

Je iPad wordt dan gezien als ‘camera’ of ‘geheugenstick’.
De vraag wordt dan gesteld of je foto’s wilt importeren.
Als dat is gebeurd volgt de vraag of je ze op je iPad wilt houden, of wilt laten verwijderen.*

* Zo werkt dat in ieder geval bij mij.

ramrod

Foto,s geimporteerd maar kreeg niet de vraag of ik ze wil laten verwijderen ….

Dit is wel erg waardeloos zeg , er moet toch een simpele manier zijn om snel foto,s van een IPad of via Itunes  te verijderen en dan bedoel ik niet per stuk .

nookie

nookie op 03 oktober 2011 #

[zeurmodus aan]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leesteken
[zeurmodus uit]

ramrod

@ Nookie ,
[synismemodus aan ] zeker jaar of 40 , vrijgezel en nog thuis bij moeder op een kamertje …..[synismemodus uit]

Nookie is de nieuwe Walter de Rochebrune :razz:

mtooster

mtooster op 03 oktober 2011 #

Nookie heeft een heel valide punt! Je mag best de moeite nemen om normaal Nederlands te typen! En om dan vervolgens zo’n reactie te plaatsen is wel een beetje kinderachtig, vind je niet?

Verder krijg ik ook keurig de vraag of ik de foto’s wil bewaren of verwijderen als iPhoto klaar is met importeren.
Ik kan me vaag herinneren dat dat in voorgaande versies van iPhoto een vinkje was wat je aan kon tikken voordat je ging importeren, maar dat kan ik mis hebben.

JBStudio

JBStudio op 03 oktober 2011 #

Ik open altijd ‘fotolader’. Selecteren-verwijderen-KLAAR! Simpeler kan het niet. Ook even snel een kopietje van een aantal foto’s naar een map slepen is ideaal. Ik heb dat hele logge/lompe iPhoto niet meer geopend sinds de overstap naar SNOW-LEOPARD! Ik vind het een draak van een programma, maar gelukkig geldt hier ook weer voor, ieder z’n voorkeur!

mtooster

mtooster op 03 oktober 2011 #

Goeie tip JBStudio!
Fotolader is inderdaad een erg handig (en erg ondergewaardeerd) programma.
Ik was hem nu ook weer vergeten!

nookie

nookie op 03 oktober 2011 #

@ramrod

Bijna goed…

36 jaar.
Samenwonend.
Een zoon van drie jaar.
Een zoon in de afrondfase en wordt eind deze maand verwacht.

Daar kan Waltertje alleen maar van dromen met z’n kopje thee.

ramrod

JBstudio , dit is momenteel inderdaad het makelijkste , jammer dat je ze niet direct via ITunes van je IPad kan halen .

@ Nookie , succes met de afrondfase ,wel dan de puntjes op de I zetten hé ….

Over dit topic

Gestart op 03 oktober 2011 door ramrod

Laatste reactie door ramrod

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen