One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Foto's kwijt uit iPhoto na terugzetten oudere iPhoto bibliotheek uit TimeMachine

Foto's kwijt uit iPhoto na terugzetten oudere iPhoto bibliotheek uit TimeMachine

Tjinna

Tjinna op 16 augustus 2010 #

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem.

Zojuist kwam ik op het idee om eens al mijn dubbele foto’s weg te werken en niet langer iPhoto te gebruiken als backup. De externe TimeMachine schijf raakt een keer vol en wist dan als het goed is steeds de eerste kopie.
Nadat ik een map tegenkwam die heel veel foto’s bevatte die ik wilde verplaatsen besloot ik de gehele map terug te halen. Ik had al het vermoeden dat dit problemen kon geven. Dus eerst geprobeerd met 1 foto. iPhoto plaatste de enkele foto uit een eerdere opgeslagen bibliotheek netjes tussen mijn nieuwe collectie foto’s die ik dus nog niet had opgeslagen.
Toen ik zag dat dit goed ging heb ik ervoor gekozen alles terug te zetten. De Mac ging hard aan het werk en binnen 10 minuten stonden ze in mijn bibliotheek. Echter heeft hij niet netjes de foto’s bij elkaar gegooid maar de huidige vervangen voor de backup. Ik heb mijn MacBook binnenste buiten gekeerd maar kan ze echt niet meer vinden.
Is er nog een oplossing om mijn foto bestanden terug te vinden? Wie kan me hierin helpen. Graag jullie advies of een how to…..

Pieterr

Pieterr op 16 augustus 2010 #

Je hebt gelukkig backups gemaakt met Time Machine.
Kun je niet de foto’s terughalen uit de laatste TM backup die gemaakt is vóórdat je aan het klooien bent geslagen?

Over dit topic

Gestart op 16 augustus 2010 door Tjinna

Laatste reactie door Pieterr

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen