Foto app

Profielfoto van Vic

Vic op 11 januari 2017 #

Tot nu gebruikte ik enkel fotostream op men iPad en iPhone. Nu omdat ik toch een tijdje terug men iCloud opslag verhoogde denk ik er nu aan om ook iCloud fotobibliotheek te gaan gebruiken. Ik weet wel dat je deze functie op gelijk wel ogenblik kunt aanzetten, maar ik zou van de gelegenheid willen gebruik maken om men foto collectie op men devices eens op te schonen. En daarom dacht ik alle foto’s van beide devices af te halen en daar te verwijderen en voorlopig op men pc te bewaren om er dan daar orde iin te maken (door oa. bepaalde foto te verwijderen). Nadat ik dan fotobibliotheek heb aangezet wil ik natuurlijk de overblijvende foto terug zetten. Eerste vraag is hoe doe ik dit dan best, via zoiets als bijvoorbeeld Photosync, of doe je dat dan vanuit iCloud voor Windows op je pc? En tweede vraag gaat de volgorde van de foto’s dan nog kloppen, want ja als ik die foto’s tijdelijk op men pc bewaar is de aanmaakdatum van deze foto op men pc niet meer (volgens mij) de oorspronkelijke aanmaak datum van de foto maar de datum dat ik de foto op men pc kopieerde. Of is het niet de aanmaakdatum van een foto die de volgorde in de fotoapp bepaald? En ten slotte vraag ik me ook af als ik al de foto nu verwijder gaan de momenten die IOS nu automatisch genereert zich terug herstellen, nadat ik de foto terug heb geplaatst.

Dank bij voorbaat voor jullie reacties.
Mvg, Vic

Profielfoto van SusanUSA

SusanUSA op 11 januari 2017 #

Is je toetsenbord defect?

Profielfoto van Vic

Vic op 11 januari 2017 #

Hartelijk dank voor deze replay, al snap ik niet echt bedoeling ervan.

Profielfoto van SusanUSA

SusanUSA op 12 januari 2017 #

Het viel me op dat er op een heleboel plaatsen in je bericht letters ontbreken of verkeerde letters staan. Vandaar mijn vraag.

Over dit topic

Gestart op 11 januari 2017 door Vic

Laatste reactie door SusanUSA

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?