One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Fortis Bank en internet bankieren

Fortis Bank en internet bankieren

Erjee

Erjee op 31 mei 2006 #

Net nu ik eindelijk al een tijd probleemloos bij de Postbank internetbankier, ben ik vanwege een gunstige hypotheek naar de Fortis overgestapt.
Tot nu toe werkt hun systeem van internetbankieren op de Mac naar wens zolang ik alles in één keer goed invul. De overzichten zijn mooi en duidelijk vormgegeven. Maar een gecorrigeerde of aangevulde overschrijving blokkeert het verzenden, en de server lijkt sowieso nog wel eens moeilijk bereikbaar.

Hebben anderen betere ervaringen en wat kan ik doen om die ook te bereiken?

Ik werk met een iMac G4 1GHz (schemerlamp) met systeem 10.4.6 en met zowel Safari 2.0.3 als Camino 2006021400.

Sibold

Sibold op 31 mei 2006 #

Hier ook een Fortis bankierder.
Fortis geeft inderdaad regelematig problemen. Zo browsde of Fortis-bankierde ik tot vorig jaar nog met Explorer, maar onlangs van de een op de andere dag werkte dat dus niet meer.
Volgens hun “helpdesk” had ik iets aan mijn computer verandert (Ja, ik had hem alleen uitgezet de avond ervoor…) Toen ik met de melding kwam dat ik een Mac had (doorverbonden naar de Fortis-online-bankieren-helpdesk-Mac-Expert) raadden ze mij aan met Firefox te bankieren.
Tot nu toe geeft dat de minste problemen. En inderdaad, hun server is af en toe even van de leg, maar dat merk ik al bij het inloggen. Verzenden en mutaties zijn geen probleem sinds Firefox.

Kleintje

Kleintje op 31 mei 2006 #

Tja, de korting op de rente moest ergen vandaan komen he?

Kleintje

Kleintje op 31 mei 2006 #

:)   (vergeten)

Geedee

Geedee op 31 mei 2006 #

Tja, ook in België werkt Fortis-bankieren niet altijd zoals het zou moeten: vaak heel erg traag en/of site kan niet laden.

Bitcrumb

Bitcrumb op 31 mei 2006 #

Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met het online Fortis bankieren hier in België.

tijn22

tijn22 op 31 mei 2006 #

Ja heb ik ook. In Safari doet ie het niet. Met Firefox geen problemen.

Over dit topic

Gestart op 31 mei 2006 door Erjee

Laatste reactie door tijn22

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen