One More Thing » Community » Forum » Mac Software » OS X » Folders worden weergegeven als files in gekopieerde TM backup

Folders worden weergegeven als files in gekopieerde TM backup

Karim Bizid

Karim Bizid op 13 februari 2013 #

Beste OMTers,

Ik heb het vermoede dat het antwoord op mijn vraag al ergens rond hangt op het net, maar ik kon het maar niet vinden:

Ik heb laatst een backup gemaakt van mijn Time Machine schijf (Ja, een backup van een backup) op mijn nieuwe NAS.
Als ik de files nu wil benaderen bestaat de inhoud van de user map uit bestanden;

Dus de folders Pictures, Documents, Downloads, etc. zijn geen folders, maar witte files.

Ik kan op het moment niet bij de 1e Time Machine schijf en zou dus erg blij zijn met een trucje om deze files alsnog te kunnen benaderen.

Iemand die mij hierbij kan helpen?

Bij voorbaat dank,

Karim

Beech

Beech op 14 februari 2013 #

Even een vraag: Toen je een backup maakte van je TM hd op je NAS, gaf TM toen nog wat aan ?
Waarschijnlijk is er met de rechten iets aan de hand, als het allemaal al goed gegaan is.
Overigens, waarom heb je niet gewoon een nieuwe TM-backup gemaakt op je NAS ?

Karim Bizid

Karim Bizid op 14 februari 2013 #

Nee.
Ik had een schijf nodig en heb toen middels de “copy job” software van m’n NAS een kopie gedraaid van mijn TM schijf.

De kans is erg groot dat het dus iets met rechten is, maar de files moeten toch wel ergens zijn?

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door Karim Bizid

Laatste reactie door Karim Bizid

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen