One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Facebook problemen

Facebook problemen

hasseltse huzaar

hasseltse huzaar op 13 februari 2013 #

Ik hoop echt dat ik het item in het goede onderdeel van het forum geplaatst heb.
Het probleem is het volgende
(ik hoop echt dat jullie kunnen helpen want ik word het gezeur van mijn vrouw MEER als beu)

Als ze met haar ipad2 op Facebook gaat blijft links boven iets ENORM lang draaien.Dan verschijnt FB en als ze dan een naam in wil geven om te zoeken komt na LANG wachten de eerste letter maar meer letters van een naam ingeven gaat niet……..
ik hoop dat iemand een oplossing kan geven

NielsDam

NielsDam op 13 februari 2013 #

Facebook app verwijderen en opnieuw installeren.

JeroenXC

JeroenXC op 13 februari 2013 #

Facebook op een iPad gewoon via Safari doen.

hasseltse huzaar

hasseltse huzaar op 13 februari 2013 #

ze laat FB al via Safari lopen zegt ze……dus toch maar app opnieuw installeren?

Hansi2124

Hansi2124 op 13 februari 2013 #

hasseltse op 13 februari 2013

Ik hoop echt dat ik het item in het goede onderdeel van het forum geplaatst heb.

Helaas…… Want:

Als ze met haar ipad2 op Facebook gaat

Dan is het dus een iOS app en hoort het niet thuis in het subforum Mac software/OS X.
Maar er zijn nog kansen genoeg om het ooit eens in te zien.
;-)

Fester

Fester op 14 februari 2013 #

Misschien als oplossing………
De homeknop 2x snel achter elkaar indrukken, dan komen alle ge opende programma’s onder in de balk te staan, een even vast houden, komt er bij alle ge opende programma’s een minteken te staan, allemaal aanraken en uitzetten.
Heel vaak hebben mensen veel te veel prog’s open staan zonder dat men het weet, en dat vertraagd de boel.

Kdingo

Kdingo op 14 februari 2013 #

Het compleet herstarten van de iPad wil ook nog wel eens helpen. (houd sleep/wake button ong 5 seconden ingedrukt en swipe over het “zet uit balkje”. Het opstarten gewoon weer een paar seconden de sleep/wake button indrukken)

Over dit topic

Gestart op 13 februari 2013 door hasseltse huzaar

Laatste reactie door Kdingo

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen