One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Excel document op Ipad

Excel document op Ipad

eeg

eeg op 12 augustus 2011 #

Hallo,

Wellicht is dit al eens behandeld (excuses dan) maar hierbij mijn vraag :
Ik heb op mijn zakelijke laptop (HP) een excel bestandje gemaakt wat ik graag onderweg op mijn Ipad 2 wil gaan gebruiken.
Hoe kan ik dit het makkelijkst voor elkaar krijgen ?? Thanks alvast voor de reacties !!!

Chorro

Chorro op 12 augustus 2011 #

Daarvoor heb je Numbers nodig op de iPad. Kun je kopen voor (ik dacht even snel uit m’n hoofd) 7,99 euro.

Dan is het een kwestie van dat bestand op je iPad zetten, dat kan via iTunes maar je kunt hem ook gewoon naar jezelf mailen en vervolgens openen op de iPad.

tarun

tarun op 12 augustus 2011 #

Een goed alternatief is DocsToGo. Je kan Excel, maar ook Word-bestanden lezen en wijzigen. PDF’s, JPEG en anderen kan je lezen. Het geheel kan je synchroniseren met behulp van een desktopprogramma.

websania

websania op 12 augustus 2011 #

Als je je Excel-document in bijvoorbeeld een DropBox of SugarSync account zet, kun je er met DocsToGo heel gemakkelijk bij en kun je ook makkelijk automatisch laten syncen (SugarSync). Ook is een koppeling met iDisc mogelijk en Google-docs. Ook zou je QuickOffice kunnen bekijken; heeft ongeveer dezelfde mogelijkheden.

unSOUND

unSOUND [moderator] op 12 augustus 2011 #

Er zijn diverse Office-achtige Apps in omloop, allemaal met hun voor- en nadelen.

• iWork ( Keynote / Pages / Numbers )
Office² HD
QuickOffice Pro
Documents-to-go

En we hebben er ook al een topic over:

http://www.onemorething.nl/community/topic/office-voor-ipad-welke

eeg

eeg op 12 augustus 2011 #

Bedankt voor de reacties !

computer space

computer space op 12 augustus 2011 #

Als je online bent onderweg kan je ook Hotmail of Gmail gebruiken.

Over dit topic

Gestart op 12 augustus 2011 door eeg

Laatste reactie door computer space

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen