One More Thing » Community » Forum » Algemeen » Apple Nieuws & Roddels » Evenementenkalender

Evenementenkalender

macstremist

macstremist op 20 november 2010 #

Beste mede-forumgebruikers,

Een tijd geleden kreeg ik het idee om een evenementenkalender op te stellen waar OMT’ers dan bepaalde evenementen konden aankondigen of promoten. Zelf ben ik hobbyfotograaf, ik probeer nu een freelance bedrijfje op te zetten, maar dat terzijde. Vaak zoek ik evenementen om puur voor de fun foto’s te maken, met name in de regio Haaglanden. Ik geloof dat meer mensen dit hebben, dus daarom wil ik deze kalender opstellen.
Ik stel voor dat er een wikipost komt, waarop je evenementen naar datum en provincie kan inrichten. Dit kunnen alle soorten zijn, waarvan jij denkt dat het nuttig kan zijn voor andere forumleden.
Dit kan zijn van openstelling van een kinderboerderij tot een freestyle motorcross-event en van een signeersessie tot een interview met Wozniac.
Ik ben me ervan bewust dat OMT ook een ‘agenda’ heeft, maar dit gaat enkel over mac. Met dit initiatief wil ik juist andere fotografen en geïnteresseerden op de hoogte brengen van wat er in de buurt gebeurt.
Het is niet de bedoeling van dit topic om reclame te maken voor commerciële activiteiten waarvoor betaald moet worden.

Wiki Post

Wiki Post op 20 november 2010 #

Wiki

Nederland:

Graafschap Holland Noord
26 november 19.30 – 22.00 – Openhaard #17 Thema: Street Art, Trouwgebouw Amsterdam
28 November 10:00 Grote Rommelmarkt, Sportpaleis Alkmaar
31 Januari 2011 Mobile Monday #19, De Duif, Amsterdam

Graafschap Holland Zuid

Graafschap Zeeland

Hertogdom Brabant

Bisdom Utrecht

Hertogdom Limburg

Heerlijkheid Overijssel

Landschap Drenthe
18 December 14:00 Kerstmarkt op het Piet Soerplein in Havelte

Heerlijkheid Groningen

Heerlijkheid Fryslân

Hertogdom Gelre
26 November 21:15 Zaalvoetbal V.V. Ruurlo – JU Wehl

Flevoland

België:

Gestart door 11 keer bewerkt. De laatste keer bewerkt door LucasJV op 23 november 2010.
Yaris

Yaris op 20 november 2010 #

Dan heb je wel een probleempje met de Huisregels.

One More Thing is geen promotiemedium voor initiatieven of aanbiedingen.
Berichten die fungeren als reclame voor een website of ander initiatief worden verwijderd.

macstremist

Oh maar absoluut niet bedoeld als reclame! Niet om zelf geld mee te verdienen ten minste.
Ik zal dat in de openingspost erbij zetten. Ik had aan de huisregels gedacht en was in de veronderstelling dat ze zouden rijmen.

Mijn initiatief komt meer voort uit frustratie dat er op een prachtige zaterdagmiddag als deze, en een heleboel anderen, niets te doen lijkt te zijn. En daar wil ik iets tegen doen.

MrHammond

MrHammond op 20 november 2010 #

En hier dan?

Yaris

Yaris op 20 november 2010 #

@MrHammond:

macstremist op 20 november 2010

Ik ben me ervan bewust dat OMT ook een ‘agenda’ heeft, maar dit gaat enkel over mac.

macstremist

Dank.

iPrincess

iPrincess 3 jaren geleden #

Waarom schrijven jullie Friesland in het Fries? Schrijf Zwitserland dan ook meteen als Die Schweiz/la Suisse/Svizzera/Svizra :slant:.

LucasJV

LucasJV 3 jaren geleden #

Ik vindt het een goed idee (dat Fryslân in het Fries schrijven). Ik ben ervoor dat men, om het simpel te houden, wereldwijd landennamen moet uitspreken en schrijven in de oorspronkelijke taal en het zo ook moeten leren op school. Dus ‘France’ ipv Frankrijk en ‘España’ ipv Spanje.

MrHammond

MrHammond 3 jaren geleden #

iPrincess 3 jaren geleden

Schrijf Zwitserland dan ook meteen als Die Schweiz/la Suisse/Svizzera/Svizra :slant:.

Für di scho d’r Schwyz, Schätzli :wink:  :razz:

Poezenbeest

Poezenbeest [moderator] 3 jaren geleden #

Sorry voor Hammond, maar ik zie het nut niet van Zwitserland aan de lijst toe te voegen. Als je dan een evenementenkalender wil toevoegen aan OMT (waarbij ik ernstige vraagtekens zet bij nut en noodzaak), beperk het dan tot Nederland en Vlaanderen.

Yaris

Yaris 3 jaren geleden #

Hou de reclameblaadjes in je brievenbus in het oog en je hebt informatie genoeg over evenementen in je buurt.  Wat heb je eraan dat je weet dat een kinderboerderij geopend wordt aan de andere kant van het land?

Poezenbeest

Nou, die ene kinderboederijliefhebber (pedorbifiel) die hier rondloopt op het forum…

Maar inderdaad, dat zijn ook de vraagtekens die ik zet bij nut en noodzaak…

Yggdrasil

Yggdrasil 3 jaren geleden #

Ik vind het ook een beetje nutteloos. Als je op de website kijkt van je gemeente/stad zie je meteen wat er in de omgeving te doen is. Voor “echte” mac-related evenementen hebben we hier toch al een OMT-kalender…

Poezenbeest

Overigens hoort deze discussie thuis onder Algemeen, dus ik verplaats het topic even daarheen…

MouseMighty

MouseMighty 3 jaren geleden #

En dan ook nog een van de grootste provincies van NL vergeten: Gelderland *kansloze missie* :crazy:

Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] 3 jaren geleden #

En nog één. Macstremist heeft niet opgelet bij aardrijkskunde.

Yaris

Yaris 3 jaren geleden #

Flevoland.  Knap van een Belg, niet?

Yaris

Yaris 3 jaren geleden #

Mac 3 jaren geleden

Macstremist heeft niet opgelet bij aardrijkskunde.

In Pakistan is het onderwijs nogal armzalig.

LucasJV

LucasJV 3 jaren geleden #

Even de juiste provincies toegevoegd.

Yaris

Yaris 3 jaren geleden #

Nuttig topic.  Ondertussen zijn we een dag verder en hebben we een pagina volgeschreven met commentaar over het topic zelf maar er is nog geen enkel evenement gepost.

Yaris

Yaris 3 jaren geleden #

test

MouseMighty

MouseMighty 3 jaren geleden #

Dus? *mompelt iets van nutteloos, slotje…*

LucasJV

LucasJV op 22 november 2010 #

Even een paar nuttige aanvullingen gedaan op de agenda :)

Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 22 november 2010 #

Ik heb er ook één op gezet waar ik zelf ook nog es heen ga.:lol:

Over dit topic

Gestart op 20 november 2010 door macstremist

Laatste reactie door Mac Daddy

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen