One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » ervaring Iphone clone?

ervaring Iphone clone?

rwestera

rwestera op 26 december 2009 #

Misschien de meest stomme vraag hier op onemorething…  :sealed

Wie heeft er ervaring met een clone iphone bijv. http://www.specialphones.nl/?id=4&product=130&producttitle=sciphone-mirage—nl-menu,wifi,-dual-sim

Ik heb helaas geen geld genoeg voor een echte Iphone. plus het feit dat deze telefoon een dual sim heeft zit ik er een beetje aan te denken om deze tel aan te schaffen.. maar op e.o.a. manier twijfel ik.. misschien wel omdat ik niet veel rewies heb gevonden van dit type toestel.

ben benieuwt naar jullie ervaring/reactie

Robert

wouwout

wouwout op 26 december 2009 #

niet doen. Neem dan een goedkope android phone, die heb je al voor ca. €250.

Het belangrijkste van deze telefoons is dat de software werkt en dat ook nog goed doet. Bij deze kloon zal dat zeker niet zo zijn.

Yosemite

Yosemite op 26 december 2009 #

De afbeelding op die site is ook van een echte iPhone. Zoek op youtube maar eens op Sciphone dan zal je zien hoe brak dat ding is.

Je kan natuurlijk ook een 2e hands iPhone kopen, er zullen denk ik genoeg gebruikers zijn die op een 3GS zijn overgestapt en een 3G of eerste generatie over hebben.

Bor

Bor op 26 december 2009 #

Een klasgenoot van me had zo’n ding en riep vervolgens de hele tijd dat ik een nepversie had van zijn telefoon. Binnen een week was het ding kapot. Top kwaliteit!

macoky

macoky op 26 december 2009 #

supersnel internet ? En wat als er geen wifi in de buurt is:  Hoe lang is het geleden dat WAP ( wat het in rijtje doet is mij een raadsel) en GPRS een omschrijving zijn voor supersnel internet. Dus leuk speelgoed voor kinderen. Heb je niet zoveel geld geeft niets,  ju kunt best ( ook al ie het moeilijk) zonder iphone. Daarnaast zijn er voldoende goed/leuke en betaalbare toestellen die wel kwaliteit leveren. Dus van de SICK Phone afblijven.

Bintje

Bintje op 26 december 2009 #

Ik snap die heisa over die iPhone niet. Als je er geen geld voor hebt dan kun je hem gewoon niet kopen, hoe graag je het ook zou willen. En die neppe zou ik al helemaal niet doen.

Voor die prijs heb je zat mooie en stevige telefoons (met echte knopjes).

Nikita

Nikita op 26 december 2009 #

Het probleem bij die dingen is, zoals gezegd, de software (ik denk dat ‘ie draait op Windows Mobile o.i.d.). Bovendien zal ‘ie hoogstwaarschijnlijk geen multi-touch ondersteunen. Geef je geld dan maar uit aan iets anders wat wél werkt, zoals van Nokia, of inderdaad Android, wat ook prima werkt.

Pietermann

Pietermann op 27 december 2009 #

Mijn neef had zo’n fake iPhone met dual sim… Trekt werkelijk op geen kl*ten!

Over dit topic

Gestart op 26 december 2009 door rwestera

Laatste reactie door Pietermann

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen