One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Email van Hotmail doorsturen naar Mail

Email van Hotmail doorsturen naar Mail

Julian Gijsen

Julian Gijsen op 27 augustus 2008 #

Ik ben Hotmail beu (wie niet) en wil fulltime gebruik gaan maken van mijn .me account. Nou wil ik dat geleidelijk gaan doen (al was het maar omdat een groot aantal sites gewoon nog mail naar mijn Hotmail zal blijven sturen en ik dat dus ook stuk voor stuk aan zal moeten passen) dus ik wil dat voorlopig alle e-mail die naar mijn @live.nl mail gaat, doorgestuurd wordt naar mijn @me.com account. Op die manier kan ik met een signature mijn contacten ook beter laten weten dat ik een nieuw e-mail adres in gebruik genomen heb. Alleen is er 1 probleem:

Die arrogante kl**tzakken van MS staan niet toe dat hotmailtjes doorgestuurd worden naar een e-mail anders eindigend dan @hotmail.nl e.d. MS e-mail accounts.

Mijn vraag is dus: kan het via een omweg? Zo nee, heeft iemand een plan de campagne hoe ik dan over kan stappen op mijn .me account?

Alvast bedankt!

Jeroen Ruiter

Jeroen Ruiter op 27 augustus 2008 #

je kunt iedereen toch een email sturen met je nieuwe email adres. Vanuit hotmail kan dat volgens mij naar iedereen tegelijk.

Mischien dit? http://www.iphoneclub.nl/forum/f18/iphone-internet/f39/e-mail/1787-hotmail-naar-gmail-doorsturen-gratis-truukje.html

hokkie

hokkie op 27 augustus 2008 #

FreePOPs

Julian Gijsen

Ik ben niet bekend met FreePOP’s, kan iemand dit nader toelichten?

Bedenk me ook net dat ik erg graag de e-mails die opgeslagen zijn in mijn Live Account, in mijn Mail zou hebben. Is dat erg veel gevraagd of wel mogelijk?

MacMasore

MacMasore op 27 augustus 2008 #

Er is een plug-in voor Mail.app dat het mogelijk maakt om je hotmail in je Mail.app te ontvangen/versturen
Nu weet ik niet of je dit precies bedoeld.
http://www.macupdate.com/info.php/id/10842

jalabert

jalabert op 27 augustus 2008 #

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=129070

Heb je al geprobeerd je email op te halen in Mail?
Kun je dat gewoon nog een tijdje binnenhalen in Mail….

Julian Gijsen

"MacMasore"

Er is een plug-in voor Mail.app dat het mogelijk maakt om je hotmail in je Mail.app te ontvangen/versturen
Nu weet ik niet of je dit precies bedoeld.
http://www.macupdate.com/info.php/id/10842

Zoiets bedoel ik ongeveer ja! Had het meer over simpelweg doorsturen, maar dit werkt ook. Maar is het dan mogelijk om de mailtjes te beantwoorden met mijn nieuwe e-mail? In dat geval is het geweldig!

Oh, en nóg een vraag (ik ben veeleisend, I know  :innocent: ): Zijn er programma’s waarmee ik met mijn @me.com account ook zou kunnen chatten met mijn msn lijst?

Jeroen Ruiter

Jeroen Ruiter op 28 augustus 2008 #

Mailtjes kan je beantwoorden met je nieuwe mail. Gewoon bij het aanmaken van een nieuwe email kiezen dat je wilt versturen via je @me account

Sausje

Sausje op 28 augustus 2008 #

als je je me.com adres koppelt aan een live passport van microsoft kun je gewoon msnen. werkt perfect.

Jeroen Ruiter

Vanuit je Hotmail wel even je contacten opslaan op de HD. Nieuw account aanmaken met je @me adres en dan contactgegevens weer importeren. Werkt prima.

Julian Gijsen

Julian Gijsen op 28 augustus 2008 #

Bedankt voor de reacties dusver, ik denk dat ik er wel uitkom alleen heb ik nog 1 vraag:

Hoe krijg ik de e-mails die op dit moment in mijn Hotmail staan, naar Mail? Belangrijke mailtjes selecteren en doorsturen of kan het makkelijker?

Jeroen Ruiter

Er zijn tooltjes om hotmail berichten naar mail te inporteren. hoe en wat weet ik niet precies. moet je even verder zoeken. ik heb al jaren mijn eigen .nl adres waaraan msn gekoppeld is.

Over dit topic

Gestart op 27 augustus 2008 door Julian Gijsen

Laatste reactie door Jeroen Ruiter

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen