One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Dubbele bestanden? is daar een freeware programma voor?

Dubbele bestanden? is daar een freeware programma voor?

zenproducts

zenproducts op 05 september 2007 #

Beste Mensen,

hierbij een vraag, ik heb behoorlijk veel klant bestanden op mijn powerbook + externe harde schijf staan. Alleen door elke keer te back-uppen (?). Heb ik toch vaak sommige dingen er dubbel opstaan. soms maak ik een fout nieuw mapje aan en vergeet ik de oude.

Ik weet dat er programma’s zijn zoals tidy-up 1.2.9 maar daar moet je voor betalen en gratis kan je maar 10 bestanden wissen (jottem!).

hoop dat iemand een oplossing weet

Alvast bedankt

Groet

Hein

http://www.zenproducts.nl

Esquare

Esquare op 05 september 2007 #

"zenproducts"

of iemand moet een serial ervan weten?

En dat soort verzoekjes worden hier dus niet gewaardeerd!

petitmal

petitmal op 05 september 2007 #

Ik weet dat er programma’s zijn zoals tidy-up 1.2.9 maar daar moet je voor betalen

Jeeee zeg…is dat even misdadig…tis ook zo’n groot bedrag he?

SCCB

SCCB op 05 september 2007 #

wow zeg, dan moet je dat gratis programmaatje maar heel vaak laten draaien.
Zo bespaar je wel $ 30…
Dan kom je er vanzelf achter dat je soms voor software moet betalen.

zenproducts

zenproducts op 05 september 2007 #

zo,

en bedankt he?

je hoeft niet te reageren he? als je niks weet.

stumpers

petitmal

zenproducts schreef:

stumpers

Van jou is dat een compliment.

fozzy

fozzy op 05 september 2007 #

Erg vriendelijk weer hier zeg…maar ja, met zo’n vraagstelling..

Als je zo graag niks betalen wilt, snap ik niet dat je nog niet een serial crack prog hebt gedownload om alle progrramma’s te draaien.

yamarnez

yamarnez op 05 september 2007 #

is het nu echt verboden om vriendelijk te vragen naar een gratis alternatief? Is toch wat de eerste poster gewoon deed.

Ik ben ook op zoek dus als iemand iets weet. Er ZIJN soms gratis alternatieven voor betaalprogramma’s zonder dat we “illegaal” moeten gaan. Mag dat ja??

petitmal

yamarnez schreef:

is het nu echt verboden om vriendelijk te vragen naar een gratis alternatief? Is toch wat de eerste poster gewoon deed.

Nee, dat is niet verboden en je hebt helemaal gelijk: vriendelijk vragen naar een gratis alternatief daar is niets mis mee…alleen heeft de eerste poster inmiddels wel iets uit zijn topic gehaalt nl:

of iemand moet een serial ervan weten?

…maar dat was waarschijnlijk bedoeld als grapje

computer space

computer space op 05 september 2007 #

Tidy up is een van mijn meest zinnige investeringen geweest. En 30$ is nog maar 23 euro of zo. Dit soort software betaal ik graag. Het is beregoed en erg snel.

Obi

Obi op 06 september 2007 #

hmm.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24703

zoekfunctie en versiontracker are your friends…

zenproducts

zenproducts op 10 september 2007 #

Obi bedankt man!

was een zeer goede tip! ik kan nu flink gaan ruimen.

als ik nog iets wil weten, dan zal ik geen geintjes meer maken over de serials, want j*z*s …(heisa alert!).

Mensen die geholpen bedankt,

Groet, zenproducts

computer space

computer space op 10 september 2007 #

Zo te zien is MrClean een stuk beperkter dan TidyUp. TidyUp vind namelijk ook bestanden die hetzelfde zijn, maar een andere naam hebben, of bestanden die hetzelfde zijn maar een afwijkende resource-fork hebben (wel of geen thumbnail van een foto bijvoorbeeld). Dat vind ik zelf heel erg handig. Ook kun je alle foto’s zonder thumbnail zoeken zodat je die icm Graphicconverter oid weer van een voorbeeld kunt voorzien.

Ikreisrond

Ikreisrond op 10 september 2007 #

Prima, nooit in zee met zenproducts dus :wink:

Over dit topic

Gestart op 05 september 2007 door zenproducts

Laatste reactie door Ikreisrond

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen