One More Thing » Community » Forum » Algemeen » Apple Nieuws & Roddels » dan maar zo: foto iPhone 6c

dan maar zo: foto iPhone 6c

Profielfoto van Gijs Raggers

Gijs Raggers op 21 januari 2016 #

Als moderator in ruste, maar wel met toegang tot de OMT inbox, zie je nog wel eens wat voorbij komen, uit Vietnam :). Nu eens iets aardig maar de hoge heren van OMT met knikkende knieën toestemming vragen van meneer Elderman. Neen, op het request, en hoe. Hoezo onafhankelijke journalistiek. Afijn om een lang verhaal kort te houden. De eerste foto van de 6c, die ik zie tenminste, kan ook anders gaan heten, iig 4″.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden geleden door Profielfoto van Raymon Raymon. Reden: Verplaats: Past beter in Apple Nieuws & Roddels
Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 21 januari 2016 #

Gijs rulez!

Profielfoto van mitchell2805

mitchell2805 op 21 januari 2016 #

Hoe kom je precies aan die foto als ik vragen mag? Of beter, hoe weten we dat dit echt een 6c is?:)

Profielfoto van computer space

computer space op 22 januari 2016 #

Beter 6b als naam. Van 5colour naar 6boring.

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 22 januari 2016 #

Ja ja.:) De gebruikelijke shit-foto. En geen bron?

Bovendien zie ik niet waar ik naar kijk. Wat is nieuw? Links of rechts? Of allebei.

Kortom: journalistiek bijzonder niet interessant.

Profielfoto van SunKeeper

SunKeeper op 22 januari 2016 #

De mensen die wat beter kijken zien aan het rechtertoestel dat die 4″ is en rechthoekige volumeknoppen heeft zoals de 6 en 6S-toestelllen.

De 5S heeft ronde knoppen.

mitchell2805 op 22 januari 2016 #

@sunkeeper: Het kan net zo goed een Chinese iPhone kloon zijn, want we weten allemaal dat de iPhone perfect nagenaakt kan worden.
Daarnaast zijn sommige mensen bijzonder goed in het maken van render, zodat het niet van echt te onderscheiden is.

Nu ik beter kijk zie ik dat de reflectie van het toestel waarmee de foto gemaakt is op de rechter iPhone kleiner is dan op de linker iPhone, terwijl de foto recht van boven genomen is. Dus het is waarschijnlijk weer een neppe foto waar een plaatje van een iPhone 6 verkleind is en erbij geplakt. Zij het een goed gelukte.

Ik zie graag een bron tegemoetkomen.

SunKeeper op 22 januari 2016

De mensen die wat beter kijken zien aan het rechtertoestel dat die 4″ is…

Ja, zie ik direct. Ik dacht nog; echt wel precies 4 inch als ik het zo bekijk.

Tsjonge.:)

Profielfoto van Lucas Raggers

Lucas Raggers [moderator] op 22 januari 2016 #

Hier zie je de foto groter. Geen photoshop.

Nou, mooi hoor.:)

Maar nog steeds geen bron, geen uitleg wat we hier zien, of ook maar iets wat wijst op dat wat we hier zien een nieuwe iPhone is.

mitchell2805 op 22 januari 2016 #

@lucas Raggers Hoe weet ik zeker dat het geen photoshop is? En hoe weet ik dat het geen render is? Die zijn namelijk niet van echt te onderscheiden. Ik zou graag de bron willen hebben om te bevestigen.

Profielfoto van SunKeeper

SunKeeper op 22 januari 2016 #

De bron maakt zich liever niet bekend verwacht ik, want als dat weer in China terecht komt krijgt diegene daar een mep voor zijn toeter omdat ie een foto heeft gelekt.

Ah nee joh. Het is veel interessanter om géén bron te noemen.
Want anders is binnen 33 seconden te weerleggen dat dit een nieuwswaardige foto is.

Het zijn ook altijd zonder uitzondering debielen die géén foto’s kunnen nemen, of foto’s nemen waarop geen moer is te zien.
Want ja, als je wél een goede foto neemt, val je wel heel hard door de mand.

Profielfoto van Zakske

Zakske op 22 januari 2016 #

Er stond een paar dagen geleden een filmpje van de 6c/e op YouTube, maar het is simpelweg onmogelijk om te verifiëren of het echt is.

Profielfoto van Afroman

Afroman op 22 januari 2016 #

Interessant.  Mocht ik een nieuwe telefoon nodig hebben – ter vervanging van mijn 5S – kan ik voor een lagere prijs een 6C/E of over een paar jaar een 6S. Ik vind het nu namelijk nog te vroeg om een telefoon te nemen zonder AUX-ingang. Maar ik wil tegen die tijd wel vooruit op de 5S maar niet de hoofdprijs betalen.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 22 januari 2016 #

En wat versta jij onder niet de hoofdprijs betalen?

Persoonlijk vind ik 300 – 400,- al veel geld voor een telefoon, ik ben niet iemand die continu met z’n telefoon bezig is en er allerlei belangrijke dingen in heeft staan – ik verbruikt ongeveer 200mb data per maand.
Nu heb ik een iPhone 5c en dat is een mega goed telefoontje voor het geen dat ik doe, oke er had iets meer opslag in mogen zitten maar qua specs voldoet deze telefoon heel erg goed. Alleen iets in mijn tenen zegt mij nu al dat deze nieuwe mogelijke iPhone 6c minimaal 500,- gaat kosten. Dat vind ik extreem veel geld voor een telefoon.

Ik hoop dan ook dat die slechte verkoopaantallen van iPhones afgelopen kwartaal zich doortrekt in 2016 of liever nog harder zullen dalen zodat ze bij Apple actie moeten ondernemen om weer meer iPhones te gaan verkopen. Als er 99,- afkan van zo’n mega hippe dure generatie dan kan er ook al 50,- af van dit soort instappers en voordat je het weet komen we in de buurt van wat ik wil betalen voor zo’n telefoon aan het einde van het jaar.

Profielfoto van Targaryen

Targaryen op 22 januari 2016 #

Ik heb die openingspost nu vijf keer gelezen maar ik snap het nog niet. Wat bedoel je daar in godsnaam mee?!

Nu eens iets aardig maar de hoge heren van OMT met knikkende knieën toestemming vragen van meneer Elderman. Neen, op het request, en hoe. Hoezo onafhankelijke journalistiek

.

Als moderator in ruste, maar wel met toegang tot de OMT inbox, zie je nog wel eens wat voorbij komen. :). Nu eens iets aardigs uit Vietnam. Maar de hoge heren van OMT hebben eerst met knikkende knieën toestemming gevraagd aan meneer Elderman. Neen, was het antwoord op dit verzoek. Hoezo onafhankelijke journalistiek?! Afijn, om een lang verhaal kort te houden; de eerste foto van de 6C.

Profielfoto van Ansems

Ansems op 22 januari 2016 #

Wat ik dan wel weer frappant vind is dat ze de zelfde tafel/lamp hebben als de ”uitgelekte” iPad 5(iPad Air) van 2013
Zie post: http://www.onemorething.nl/community/topic/ipad-5-in-t-wild/

Profielfoto van Usain

Usain op 22 januari 2016 #

Als moderator in ruste, maar wel met toegang tot de OMT inbox, zie je nog wel eens wat voorbij komen, uit Vietnam :). Nu eens iets aardig maar de hoge heren van OMT met knikkende knieën toestemming vragen van meneer Elderman. Neen, op het request, en hoe. Hoezo onafhankelijke journalistiek.

Wat?

Anyway hier is iemand ons gewoon voor de gek aan het houden met het fenomeen diepte. Ik vermoed dat die iPhone 5 een centimeter hoger ligt dan die 6. Bij die 6 zie je aan de linker kant toch een soort van randje schaduw en bij die 5 is geen schaduw te zien.

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 22 januari 2016 #

Ok dit heeft even context nodig: meneer (Bram) Elderman is de oud PR-man van Apple. Die is tegenwoordig vervangen door een nieuwe.

Ik twijfel of dit een artikel op de voorpagina waardig is. Even overleggen. Anders mag je er vanuit gaan dat het morgen op de voorpagina staat.

Profielfoto van Zakske

Zakske op 22 januari 2016 #

Raymon op 22 januari 2016

Ok dit heeft even context nodig: meneer (Bram) Elderman is de oud PR-man van Apple.

Bedankt voor de verduidelijking; ik dacht in eerste instantie dat het over Danny Elfman ging, dat is een bekende Amerikaans componist van filmmuziek.

Profielfoto van Usain

Usain op 22 januari 2016 #

Vraag dan wat meer foto’s aan brammetje, want dit is nog niet heel overtuigend. (Wat moet een oud Apple PR-man met een nieuwe iPhone?)

Profielfoto van Raymon

Raymon [moderator] op 22 januari 2016 #

Usain op 22 januari 2016

Vraag dan wat meer foto’s aan brammetje, want dit is nog niet heel overtuigend. (Wat moet een oud Apple PR-man met een nieuwe iPhone?)

Bram is niet de bron. Gijs grapt dat we eerst voor alles wat we publiceren toestemming zouden vragen aan Apple PR (‘Bram’)

Profielfoto van Usain

Usain op 24 januari 2016 #

Hallo Reddit!

Profielfoto van Gijs Raggers

Gijs Raggers op 24 januari 2016 #

http://www.techz.vn/iphone-5se-lo-dien-anh-thuc-te-khong-the-ro-net-hon-K1-ylt46118.html

Profielfoto van Nora is back

Nora is back op 25 januari 2016 #

http://www.macrumors.com/2016/01/24/leaked-photo-4-inch-iphone-6/

Profielfoto van Soulshaker

Soulshaker op 04 februari 2016 #

Zeker weten dat het geen ipod touch is ?
Die heeft namelijk ook een gewone homebutton en dezelfde rondingen.

KarelWillem op 04 februari 2016 #

Het is een fake-foto. Dus maak je er verder maar niet druk over.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 08 februari 2016 #

Wie heeft gezegd dat de foto fake is?

Die van de iPad was ook juist.

Over dit topic

Gestart op 21 januari 2016 door Gijs Raggers

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?