One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Randapparatuur » Bluetooth valt spontaan weg

Bluetooth valt spontaan weg

joeph

joeph op 15 mei 2007 #

Hallo allemaal,

Ik heb nu een tijdje last van een wegvallende bluetooth verbinding.
Van het een op het andere moment weg, hij geeft dan aan dat er geen bluetooth beschikbaar is en ook staat bluetooth niet meer bij systeemvoorkeuren. Ik ga ervanuit dat dit een hardware defect is.

Ik zal ermee naar de winkel moeten, is hier dan iemand die weet hoelang dit ongeveer gaat duren?
ik stel het nu al meer dan 2 maanden uit omdat ik hem echt niet kan missen, maar het zal toch moeten!

Heeft iemand een idee wat  er vervangen zal moeten worden, het moederbord, of de hele machine omdat het nog een (oude) cd 1,83 gHz is?

Groeten!

Zakske

Zakske op 15 mei 2007 #

De truc is om eerst te bellen met Apple / je dealer, het probleem uit te leggen en vragen of en wanneer ze het kunnen repareren. Nooit zomaar je Mac afgeven en dan wachten tot ze het onderdeel bestellen.

Hoorde deze week trouwens dat Apple hun regels aan gaat scherpen: als het repareren langer dan – dacht een week – duurt krijg je gewoon een nieuwe. Bron kan ik helaas niet geven, maar het was iemand binnen Apple die verantwoordelijk is voor deze materie. :innocent:

joeph

joeph op 15 mei 2007 #

Het slimste is dus om hem te laten onderzoeken, en meteen me mac terug te nemen. Als dan onderdeel besteld is, me mac terug te brengen zodat het onderdeel ingebouwd kan worden?
(Hier in Eindhoven is een servicecentrum vanuit Apple die reparaties uit voert.)

Zakske

Zakske op 15 mei 2007 #

Ja… laat ernaar kijken en als ze het niet meteen kunnen repareren neem je hem weer fijn mee naar huis en wacht je tot ze je bellen/mailen dat ze het onderdeel op voorraad hebben.

Oppie

Oppie op 15 mei 2007 #

Probeer eerst eens een PRAM reset.

Over dit topic

Gestart op 15 mei 2007 door joeph

Laatste reactie door Oppie

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen