One More Thing » Community » Forum » Casual » Lounge » Beste vriendin jarig

Beste vriendin jarig

Rudder

Rudder op 08 oktober 2005 #

Hello peeps
Mijn beste vriendin word binnen 4 dagen jarig en ik weet nog steeds nie wat ik moet kopen voor haar
weten jullie niks ? Wat kopen jullie zoals voor je beste vriendin ?
ik zoek meer een cadeau die wat met vriendschap te maken heeft
kunnen jullie me een beetje helpen ?  :)
bedankt  :wink:

wjgmspeedy

wjgmspeedy op 08 oktober 2005 #

Bloemen.  :)

MacBeer

MacBeer op 08 oktober 2005 #

diamonds are a girl’s best friend

Ruben

Ruben op 08 oktober 2005 #

Ik heb mijn beste vriendin een paar maanden geleden een iPod Mini gegeven en deze alvast vol gezet met haar eigen CD’s en een playlist met liedjes over vriendschap. :-)  Ze heeft daarna ook heel lang geweigert om de iPod op haar eigen Mac aan de sluiten omdat ze de playlist niet wilde wissen, moest eerst persé al die liedjes op haar Mac kopiëren.

Daarnaast is het ook een handig kadootje voor als je daarna eens iets wilt geven maar je weet niet wat,  want je kan de iPod lekker voorzien van allemaal nieuwe dingetje; dokje, sokjes, speakertjes…

midas

midas op 08 oktober 2005 #

een Mac Mini, moet wel lukken voor je ‘beste vriendin’

trabant

trabant op 08 oktober 2005 #

Is er iets waar ze vaker op loopt te mopperen? Verhelp dat ongemak.

Rudder

Jullie hebben wel goeie ideetje,maar ik ben 15 jaar ik kan moeilijk een ipod of een mac mini kopen voor haar enja…ik zoek eigenlijk een cadeau om aan te tonen dat het echt een goeie vriendin is
toch bedankt !

Hanhart

Hanhart op 08 oktober 2005 #

"wjgmspeedy"

Bloemen.  :)

Zou ik ook doen.  :)

Freek.

Freek. op 08 oktober 2005 #

Zelf iets leuks of liefs knutselen. Kost weinig (bhalve de moeite), groot plezier.
[size=9:f040ce2db3]En anders gewoon een vette tongzoen[/size:f040ce2db3]

Rudder

Ze is niet zo zelfzeker en ik weet dat haar vrienden heel veel betekenen voor haar,tis een heel lief meisje.Zijn er nog dingen die jullie zouden willen weten ?

Rudder

@ FreekMac
zoals ?  :D

sammerman

sammerman op 08 oktober 2005 #

"Rudder"

Ze is niet zo zelfzeker en ik weet dat haar vrienden heel veel betekenen voor haar,tis een heel lief meisje.Zijn er nog dingen die jullie zouden willen weten ?

hmm ik herken me wel in jou probleem. Ik heb ook een vriendin waar ik heeeeeel goed me om kan gaan. en qua karakter ook zoiets als ik het goed begrijp.
Ik moet zeggen dat  ik de 2e oplossing van freekmac wel een leuke vind het is natuurlijk alleen de vraag of zij dat leuk vind  :lol:
Bloemen doen het altijd goed maar er moet nog iets meer bij. Waar houd ze van?( ja van jou maar voor de rest) heeft ze een uitgesproken muziek smaak? een concert voor 2 kan leuk zijn ( mss vind je dat te romantisch en is dat niet de bedoeling)

suc66

trabant

trabant op 08 oktober 2005 #

"Rudder"

Ben jij een praatvriendje of mag het ietsje meer zijn? wat doen jullie wel samen, samen met anderen erbij en wat niet? Maar voordat je antwoordt: komt ze ook op dit forum?

marloez

marloez op 08 oktober 2005 #

ik heb  van mn beste vriend een ketting met een mooi hangertje gekregen….
en geweldig doch betaalbaar kado! :)

Deskman

Deskman op 08 oktober 2005 #

Echte cadeautjes bedenk je zelf.

Rudder

@ Sammerman
Ja sam jij weet exact over wat ik het heb of welk soort meisje ik bedoel  :)
Ik d8 mss aan een speciaal boek,maar dan moet ik nog teweten komt of ze graag leest,is dat trouwens wel een leuk cadeau ?

@ trabant
Je het is wel ietsje meer dan een gwn een praatvriendje,tis m’n beste vriendin
we zien elkaar niet zoveel 1-2 keer in de week,ze zit in een andere school en ze is ook bijna 18 j
we gaan soms es uit en ik kom soms es naar haar huis enzo…
tis gwn meer dan een gewone vriendin  :innocent:

kvind een ketting met een hartje aan ook wel goed !

Turbanus

Turbanus op 08 oktober 2005 #

Ik heb wel iets, maar dat geef ik zelf wel aan m’n beste vriendinnetje….. :wink:

PietjePuk

PietjePuk op 08 oktober 2005 #

Een kettingkje met één of ander tekentje aan dat iets speciaals is voor haar (kan van alles zijn).
Dit bvb, een teken dat voor liefde staat. (hoefd natuurlijk dit niet te zijn hé)

Werkt altijd :wink:

Turbanus

Turbanus op 08 oktober 2005 #

Of (in jouw geval) een leuk hoedje….

Marconius

Marconius op 08 oktober 2005 #

Voor een echte lezer is er niks leukers dan een goed boek dus als ze van lezen houdt dan is een boek een erg goed idee. Voor het soort moet je alleen even wat voor niveau ze leest: kinder, semi-kinder, volwassen of echte literatuur. Als je dat eenmaal weet dan ren je naar een goeie boekenzaak (bij voorkeur zo groot mogelijk) en vraagt daar naar een leuk maar niet al te bekend boek in die bepaalde categorie. Bij goeie boeken zaken hebben ze altijd goeie tips dus dat komt wel goed ;)

sammerman

sammerman op 08 oktober 2005 #

"Rudder"

@ Sammerman
Ja sam jij weet exact over wat ik het heb of welk soort meisje ik bedoel  :)
Ik d8 mss aan een speciaal boek,maar dan moet ik nog teweten komt of ze graag leest,is dat trouwens wel een leuk cadeau ?

kvind een ketting met een hartje aan ook wel goed !

Een boek kan idd een heel leuk cadeau zijn. Je moet alleen idd wel weten of ze wel van lezen houd maar vertrouw me veel verlegen meisjes houden wel van een mooi boekje. Een mooi sieraad is zker ook een mooi cadeau veel meisjes vind dit erg leuk. Probeer echter dan wel iets speciaals te zoeken want waarschijnlijk krijgt ze van 90% van de mensen al sieraden. En het is toch altijd heel moeilijk om een goed cadeau te kiezen. Vooral als je iemand erg speciaal voor je is kun je  wel eens erg onzeker over het cadeau zijn( ik tenminste).

Veel suc6 en ze vind wat je ook kiest vast prachtig net als jij veel van haar mooi vind.

magic-with-mac

magic-with-mac op 08 oktober 2005 #

wat Ruben als zei: een cd met liedjes over vriendschap enzo, lijkt me erg leuk om te geven
(maar dan een niet al te lelijk cd’tje natuurlijk)

cempa

cempa op 08 oktober 2005 #

Wat hebben veel mensen een beste vriendin zeg  Dat lukt mij nou nooit  :wink:  Daarom moest ik wel lachen  om de vraag van Trabant.

bianc

bianc op 08 oktober 2005 #

Je hebt ook kleine boekjes met spreuken over vriendschap, dat samen met een boek van haar favoriete schrijver is altijd goed.  Of in plaats van het kleine boekje een aparte boekenlegger

Een lieve beker met een spreuk over vriendschap met haar favoriete snoep erin.

8)

Marconius

Marconius op 08 oktober 2005 #

Heeft ze niet een leuke hobby waarop je kunt inhaken?

GreT

GreT op 08 oktober 2005 #

Ik zou gaan voor een knuffel …   zoiets iets een friends forever beertje ,country compagnons.. je weet
wel die ze bij cadeau/kaartwinkeltjes verkopen.

een sierraad is wel heel erg intiem en persoonlijk.

en een knuffel zet je toch meestal bij je bed  :wink:

Rickje

Rickje op 08 oktober 2005 #

gewoon lekker bij haar blijven die avond  8)

cempa

cempa op 08 oktober 2005 #

"Rickje"

gewoon lekker bij haar blijven die avond  8)

zeker als het zoon babe van de dag meisjes meisje is  :)

Rickje

Rickje op 08 oktober 2005 #

LoL

:P

iRik

iRik op 08 oktober 2005 #

"Rudder"

Hello peeps
Mijn beste vriendin word binnen 4 dagen jarig en ik weet nog steeds nie wat ik moet kopen voor haar
weten jullie niks ? Wat kopen jullie zoals voor je beste vriendin ?

Gewoon iets kopen wat jij denkt dat ze leuk vindt… desnoods vraag je ‘t aan d’r :P

Over dit topic

Gestart op 08 oktober 2005 door Rudder

Laatste reactie door Rudder

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen