One More Thing » Community » Forum » Mac Hardware » Laptop » beeldscherm kapot

beeldscherm kapot

Profielfoto van atvokado

atvokado op 15 februari 2017 #

ik liet net mijn macbook van de bank vallen en nu is het scherm kapot…de bovenste balk is nu een soort van ingebrand maar dan onderin en het flikkert een beetje, is hier iets aan te doen of moet ik mijn hele scherm laten vervangen? zo ja, hoeveel kan zoiets gaan kosten? het is een macbook pro 15′ uit 2012.

(het scherm brand trouwens ook continu in maar dat zie ik al niet eens meer omdat dat al een paar jaar zo is)

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: image tags aangepast (dank Shmoo)
  • Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Posts samengevoegd
Profielfoto van boerke

boerke op 15 februari 2017 #

Kijk maar vast naar de voorwaarden van je inboedelverzekering!

Blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat mensen dit soort dure dingen op de bank (of in bed) neerzetten, een keer erop neerploffen en doei stuiter-apparaat!

Profielfoto van atvokado

atvokado op 15 februari 2017 #

???

Profielfoto van StefanV

StefanV op 16 februari 2017 #

Is dat een Retina MacBook Pro? zo ja,
Dan zou ik indd je verzekeringsvoorwaarden gaan nakijken, want die schermen zijn behoorlijk prijzig…

Profielfoto van KarelWillem

KarelWillem op 16 februari 2017 #

boerke op 15 februari 2017

…Blijf het toch onbegrijpelijk vinden dat mensen dit soort dure dingen op de bank (of in bed) neerzetten…

Ja, het is ongelooflijk. Dat je een laptop gebruikt als eh, lap-top.

Ik vind ook dat het verplicht moet worden dat zo’n ding aan een tafel wordt vastgelijmd.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 16 februari 2017 #

Of aan een VESA muurbeugel. Dan kan zoiets ook nooit vallen.:evil:

Maar inderdaad: Zo’n schermreparatie kost bergen geld. Dus mocht zo’n schade onder je inboedelverzekering vallen, scheelt je dat een rib uit je lijf.
Ga voor het gemak even uit van minimaal € 400,00 exclusief arbeidskosten.

Profielfoto van atvokado

atvokado op 16 februari 2017 #

thx dan kan ik beter een nieuwe kopen

Over dit topic

Gestart op 15 februari 2017 door atvokado

Laatste reactie door atvokado

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?