One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Overige) » Basispagina problemen van indesign cc 2014 naar 2017

Basispagina problemen van indesign cc 2014 naar 2017

Profielfoto van Mainwaring

Mainwaring op 16 februari 2017 #

Hoi,

Bij het openen van indesign CC 2014 bestanden in indesign CC 2017 komen er ineens elementen uit de basispagina op de gewone pagina’s die in de CC 2014 weg zijn gehaald op de gewone pagina’s. Is dit een bug? En hoe kan ik dit oplossen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 2 dagen geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Overbodige tekstopmaak verwijderd
Profielfoto van Night

Night [moderator] op 16 februari 2017 #

Dat klinkt inderdaad als een bug voortkomend uit het vertalen van een document in een nieuwere versie Indesign CC als waarin het document oorspronkelijk is gemaakt. Dat zou een beetje slordig zijn van Adobe. Ik heb helaas geen CC dus kan het probleem niet reproduceren om te verifiëren of het inderdaad een bug is, of dat het aan jouw setup ligt.

Profielfoto van Danny van Bakel

Danny van Bakel op 19 februari 2017 #

Heb je CC 2014 nog ergens? Wat vaak hielp was een simpele ‘Bewaar als’-opdracht (niet overschrijven, maar een nieuw bestand). Vaak is dit document een stuk kleiner dan het oorspronkelijke document. Misschien dat daarmee de vervuiling weg is die de problemen veroorzaakt. Werkte ook goed met IDML-bestanden.

Profielfoto van MrBelloNLD

MrBelloNLD op 20 februari 2017 #

zelfde probleem ook gezien in de ID CC 2015 versie, export idml vanuit 2014/2015/2017 helpt helaas niet, alleen origineel openen in oude 2014 voorkomt dit euvel…
dank u wel Adobe vrees ik, maar die zullen de schuld wel in het oude basis-doc / sjabloon schuiven…

Over dit topic

Gestart op 16 februari 2017 door Mainwaring

Laatste reactie door MrBelloNLD

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?