One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Backup iPad maken?

Backup iPad maken?

McNismo

McNismo op 01 maart 2011 #

Hallo mensen,

Ik heb sinds midden vorig jaar een iPad. Daar staan inmiddels allerlei dingen op. Foto’s muziek, App’s en dergelijke.

Nu heb ik een 2e iPad gekregen via mijn werkgever. Ik wil nu de eerste verkopen. Maar wil wel alle dingen die erop staan backuppen. En op de tweede iPad zetten.

Hoe doe ik dit?
Denk ik te moeilijk, of is het voor de hand liggend?

Ik hoor graag van jullie.

McNismo

intense megavis

intense megavis op 01 maart 2011 #

iTunes maakt toch gewoon automatisch een backup van je iPad/iPhone/iPod en die kun je vervolgens weer op je ‘nieuwe’ iPad/iPhone/iPod zetten, dmv backup terugzetten.

McNismo

Ja, is het echt zo simpel? Wil het namelijk zeker weten, voordat ik straks al mij data kwijt ben.

McNismo

Neemt ie dan ook de gegevens over die je op “Notities” hebt gekrabbeld? (Notitieblokje)

Maverick9898

Maverick9898 op 01 maart 2011 #

Als je je iPad erin doet, staat er neem ik aan in de iTunes balk dat ie een back-up maakt. Dus dan maakt ie gewoon automatisch een back-up daarvan.

KarelWillem

KarelWillem op 01 maart 2011 #

McNismo op 01 maart 2011

Neemt ie dan ook de gegevens over die je op “Notities” hebt gekrabbeld? (Notitieblokje)

iTunes > iPad:

Soms lijkt het wel of mensen iTunes nog nooit open hebben gehad of zo. :wink:

McNismo

McNismo op 02 maart 2011 #

Oke, bedankt voor de hulp!

McNismo

McNismo op 02 maart 2011 #

Ik ben er nu mee bezig.
Ik heb rechtermuisknop gedaan op het iPad icoontje in i-Tunes. Maak reserve kopie.

Maakt het nu nog uit of je in i-Tunes bijv. Synchroniseer iCal-agenga’s of Synchroniseer Mail-accounts niet hebt aangevinkt? (Maakt hij daar dan wel een kopie van?)

Groet
McNismo

KarelWillem

KarelWillem op 02 maart 2011 #

Ik heb geen idee? Maar heb je een reden om die niet te willen synchroniseren?

Wokkel

Wokkel op 17 oktober 2011 #

Zie ook: http://www.onemorething.nl/community/topic/hoe-maak-je-een-volledige-backup-van-je-ipad2?replies=1#post-2309337.

Dennisis klm

Dennisis klm 2 jaren geleden #

je maakt een reservekopie van je ipad.

dan sluit je apad 2 aan en zeg dat hij reserve kopie mag installeren van je andere ipad.

Tip: Daarom moet je nooit bij de ipad’s de zelfde naam geven.

En alles doe je door rechter muisknop te drukken op je icoon van je ipad, in het itunes programma

hatolex

hatolex op 06 november 2013 #

De TS zal er na twee jaar toch wel achter zijn hoe eea werkt?:)

Over dit topic

Gestart op 01 maart 2011 door McNismo

Laatste reactie door hatolex

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen