One More Thing » Community » Forum » Algemeen » Winkels & Providers » Apple store NL opening

Apple store NL opening

Nielskorte

Nielskorte op 17 februari 2012 #

Hallo,
Er werd op omt gezegt dat de apple store opening mogelijk morgen de 18e kon zijn. Nu zie ik geen aankondiging van apple dus veaag ik me af moet ik daar morgen naartoe of is de opening op een ander moment?

Wiki Post

Wiki Post op 17 februari 2012 #

Ideetje van SunKeeper:

Wie is er bij de opening?Animo meeting?

- Basket Case (vrijdag bij voldoende animo) – Ja
- SunKeeper (zaterdag, aankomst rond 8:00 gepland) – Ja, kan gezellig zijn.:thumbsup:
- KarelWillem en zoons (zaterdagochtend) – Nee
- Rivanov (zaterdagochtend)
- Froggle (zaterdagochtend)
- Baszert (zaterdagochtend)

Gestart door 18 keer bewerkt. De laatste keer bewerkt door SunKeeper op 02 maart 2012.
GT1988

GT1988 op 17 februari 2012 #

Ik zou er niet heen gaan.. Meestal maken ze wel van te voren bekend wanneer ze open gaan toch?
Misschien wachten ze nog even op de iPad 3 ;)

nickybbb

nickybbb op 17 februari 2012 #

Er is verder niks gezegt hierover, dus ik zou er niet heen gaan.

Gfive

Gfive op 17 februari 2012 #

Zal wel 3 maart worden. Net een weekend voordat ze nieuwe dingen aankondigen…

MDF

MDF op 17 februari 2012 #

Ze hebben pas op 14 februari alle ramen voorzien van een opvallende oranje kleur met de tekst “binnenkort opening”. Dit is ook een strategie en kadert in de marketingcampagne.

Deze look moet enkele weken de aandacht trekken en mensen nieuwsgierig maken.
En het zou geen slim idee zijn om al na 3 dagen deze oranje look bij het “huisvuil” te zetten :lol:
Dit kost daarvoor immers teveel geld (ook al verdient Apple er genoeg :-)

1984

1984 op 18 februari 2012 #

Met een paar maanden vertraging, opent de Apple Store in Amsterdam in februari. 18 februari om precies te zijn, zo schrijft OneMoreThing.

MichMich

MichMich op 18 februari 2012 #

Ben er net geweest. Echt schitterend van binnen! En wat een mooi openingsfeestje! Wow!

Haike

Haike op 18 februari 2012 #

Ben er ook net geweest even oranje als het al was… en verder niks

lekiam97

lekiam97 op 21 februari 2012 #

Wie gaat er allemaal heen en hoelaat?
Hoe laat zou ik er moeten zijn om bij de eerste 1000 te horen???

Alvast bedankt

KarelWillem

KarelWillem op 21 februari 2012 #

Om 03.24 ongeveer denk ik.

lekiam97

Is dat serieus??

Stirf

Stirf op 21 februari 2012 #

Nee, je moet er om 3.30 zijn. KW houdt altijd graag ruimte over om toch op tijd te komen.

Haike

Haike op 21 februari 2012 #

lekiam97 op 21 februari 2012

Wie gaat er allemaal heen en hoelaat?

Hoe laat zou ik er moeten zijn om bij de eerste 1000 te horen???

Alvast bedankt

Kennelijk is dat T-shirt toch iets belangrijker dan dat je in eerste instantie wilt doen voorkomen, gezien het feit dat je dubbel aan het posten bent….

lekiam97

Kom op, neem me even serieus. Ik ben nog nooit bij een opening geweest, dus misschien weten jullie hoe vroeg de mensen er al zijn…

Hansi2124

Hansi2124 op 21 februari 2012 #

Als je er de avond te voren om 8 uur bent, mag je jezelf vrijwel zeker tot de eerste 1000 rekenen.

lekiam97

Dat had ik ook door, maar is niemand hier naar een opening van een apple store geweest of weet iemand hier iets van?

Haike

Waar maak je je nou zo druk over als het niet om dat T shirt gaat? Ze zijn dan heus wel de hele dag open..

Ik ben ook nog nooit bij een opening geweest van een Apple store maar ik denk niet dat ik dood ga als ik dat ga missen, en dat ga ik  gegarandeerd, omdat ik dan in Denemarken zit…

lekiam97

Ik wil dat shirt wel heel graag…
Ik vraag het me gewoon af..

Switched

Switched op 21 februari 2012 #

Ik wil dat shirt wel heel graag…

Ik vraag het me gewoon af..

Serieus, probeer de dingen wat meer in perspectief te zien… Beetje triest dit…

lekiam97

Aan zon reacties heb ik toch niks… Als je iets weet reageer en anders ga maar iemand anders lastigvallen

JesseV

JesseV op 21 februari 2012 #

:lol:

Switched

Switched op 21 februari 2012 #

Aan zon reacties heb ik toch niks… Als je iets weet reageer en anders ga maar iemand anders lastigvallen

Wie valt hier nou mensen lastig…

lekiam97

Jij. Je hoeft niet te reageren, hoor.
Ik vraag alleen naar mensen met ervaringen van openingen van apple stores.
Heb jij dat niet, dan ga je toch naar een ander forum?

1984

1984 op 21 februari 2012 #

Hansi2124 op 21 februari 2012

Als je er de avond te voren om 8 uur bent, mag je jezelf vrijwel zeker tot de eerste 1000 rekenen.

Daar kun je op rekenen,die motor boys willen ook zo’n t-shirt dus die komen vrijdag avond al en willen de eerste zijn (nu ze dakloos zijn)

BasiX

BasiX op 21 februari 2012 #

Jij bent hier degene die mensen lastig valt. Je hebt in het nieuwsbericht op de frontpage een stuk of vijf keer dezelfde vraag gepost, toen er een apart topic voor geopend, en nu begin je hier ook nog eens. Eén keer vragen is genoeg. Als mensen willen reageren doen ze dat heus wel.

Het is de eerste Apple Store in Nederland, dus ga er maar niet van uit dat er hordes met mensen zijn die al eens een opening hebben meegemaakt.

Relax een beetje en wacht gewoon af.

lekiam97

Dat topic is gesloten en ik werd doorgestuurd naar hier…

BasiX

BasiX op 21 februari 2012 #

Dat topic werd gesloten omdat het geen eigen topic nodig heeft. Je kunt hier praten over de opening, maar blijf jezelf niet zo vaak herhalen omdat je niet snel genoeg een antwoord krijgt.

lekiam97

Ik wil gewoon zorgen dat ik er op tijd ben. Ik herhaal mezelf zodat als mensen alleen maar het laatste bericht lezen ze ook weten waar het over gaat…

Haike

Nou zorg dan daar voor, neem een slaapzak mee en ga voor de deur liggen. En stel je niet zo afhankelijk op van anderen.

Over dit topic

Gestart op 17 februari 2012 door Nielskorte

Laatste reactie door KarelWillem

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen