Apple Store Demo Video's
Applefreak852 op 14 juli 2011 #
Ik stond vandaag in de mediamarkt van Antwerpen en er was me iets op gevallen. Dat als de schermbeveiliging wilt open springen er eerst in de achtergrond een app opent voor die video’s waarschijnlijk. En nu vroeg ik me af of je die ergens kunt downloaden, gewoon voor de fun
.
Alvast bedankt.
NLCris op 15 juli 2011 #
Ik werk zelf ook bij de MediaMarkt (Amsterdam-Noord), en heb die app op de nieuwe mac’s moeten installeren.
Die demo-video’s / schermbeveiliging is van Apple zelf en alleen de mensen van Apple (of opgeleid door Apple als Apple Sales Professional) hebben toegang tot die content.
Tevens raad ik je het ook af om zoiets te installeren, want die app neemt wat behoorlijk schijfruimte in beslag en je bent er zeker een tijdje mee bezig.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Lazy B op 15 juli 2011 #
Tevens raad ik je het ook af om zoiets te installeren, want die app neemt wat behoorlijk schijfruimte in beslag en je bent er zeker een tijdje mee bezig.
Dus Logic is volgens jou geen goed programma omdat het veel ruimte inneemt? Of Lion installeren raad je ook af? Het is wel 4GB om te downloaden…. oh god, straks is je HD vol….
NLCris op 15 juli 2011 #
@Lazy B Ik heb het helemaal niet over Logic noch over het installeren van Lion. Dit gaat over de demo-video’s die je ziet op de showmodelen van de mac in elke Premium Reseller en Store-in-Store winkels.
Plus ik denk dat ik meer weet over die video’s dan jij (Lazy B).
Om er een punt achter te zetten, voor eens en altijd, die content is niet te verkrijgen als je geen toegang hebt tot die content.
Lazy B op 15 juli 2011 #
Dus jij neemt aan dat je meer weet over video’s dan ik. Dat is volgens mij het slechtste wat je kunt doen als verkoper. Misschien dat je zo bij de Media Markt veel verkoopt, maar bij andere winkels werkt dat zo niet.
youp.c op 15 juli 2011 #
Om een ruzie te verkomen:wink::
@NLCris; volgens mij doelt Lazy B erop dat je argumenten om het niet te installeren nergens op slaan, want die zijn van toepassing op vrijwel elke app.
@Lazy B; hij zei over die video’s, oftewel die Apple demofilmpjes en niet video’s in het algemeen