apple id

jawad2140 op 11 november 2012 #

ik heb een vraagje
ik heb net een iphone 5 gekocht en ik heb een apple id gemaakt
als ik me inlog komt er deze apple id is nog niet gebruikt in de apple store tik op bekijk
als ik dat doe moet ik cookies inschakelen om verder te gaan maar de cookies zijn al ingeschakeld

J.vdBogert

J.vdBogert op 11 november 2012 #

Misschien is het even slim om je Apple id te gebruiken op de computer (iTunes store) maar eigenlijk zou die het gewoon moeten doen op je iPhone. Als jij iets koopt in App store krijg je die popup en dan word jij altijd naar een soort overeenkomst gestuurd je moet even op accepteren drukken en je betaal gegevens invoeren als je die wil ingeven. Als je dat allemaal niet krijgt moet je gewoon even via de computer doen dan lukt altijd wel.

hoe gaat dat via de computer want ik wil een speletje downloaden die gratis is

justhan

justhan op 11 november 2012 #

Je gaat via iTunes naar de iTunes Store en daar zoek je je gratis game uit , je logt in met je Apple ID en de game download je dan naar je computer. Wanneer je iPhone verbonden is met je computer (kan zowel via kabel als via wifi), dan kun je via iTunes je game op je iPhone zetten.

maar ik heb geen itunes op mijn laptop dit is geen mac dit is een windows 7 starter laptop

jf

jf op 11 november 2012 #

iTunes kun je op de site van apple gewoon downloaden, ook voor windows.

Dat installeren en dan met je apple id inloggen in de store die je in iTunes vindt.

Overigens heb je sowieso iTunes op je computer nodig om muziek en dergelijke op je iPhone te kunnen zetten.

Over dit topic

Gestart op 11 november 2012 door jawad2140

Laatste reactie door jf

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen