One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPod » Aparte audible-accounts intrekken. (opgelost)

Aparte audible-accounts intrekken. (opgelost)

iDuck

iDuck op 13 maart 2009 #

Heb hier op het forum gelezen dat als je 5 Audible-accounts hebt je deze in één keer kan intrekken. Nu heb ik net 2 mac’s verkocht en uiteraard vergeten deze in te trekken. Nu heb ik 4 accounts, en wil dus de 2 accounts van de verkochte mac’s alsnog intrekken.

Kan dit?

Jeroen Ruiter op 13 maart 2009 #

http://support.apple.com/kb/HT1420?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Opmerking: u kunt deze functie slechts eenmaal per jaar gebruiken. De knop Deauthorize All (Alle machtigingen intrekken) wordt niet getoond als u minder dan vijf gemachtigde computers hebt of als u deze optie in de afgelopen twaalf maanden al hebt gebruikt. Hebt u hulp nodig bij het gebruik van deze functie neem dan via e-mail (http://www.apple.com/nl/support/itunes/store/) contact op met de ondersteuningsdienst van de iTunes Store.

iDuck

iDuck op 13 maart 2009 #

Ahum, toch niet goed gezocht.  :oops:  

Bedankt.

geeft nog niet helemaal bevredigend antwoord ben ik bang…  :)

iDuck

iDuck op 13 maart 2009 #

Haha, nee dat niet. Het kan dus niet. Gauw nog een Mac kopen om de 5 te halen  :)

kan je de kopers dan kan je hun vragen het account in te trekken? anders contact opnemen met apple?

iDuck

iDuck op 23 maart 2009 #

update:

Heb de 5e account bereikt, waarvan er dus 2 niet meer in mijn bezit zijn. Dus kon ik alle 5 de audible-accounts intrekken.

Sindsdien kan ik met de 3 computers gewoon mijn aangekochte muziek afspelen zonder weer een audible-account te machtigen. De teller in mijn account staat dus nog op 0 (nul).

Niet erg wel apart.

Josh_b

Josh_b op 23 maart 2009 #

Je kon ze ook gewoon mailen, dan trekken ze ze ook allemaal in. Doen ze niet zo moeilijk over.

Over dit topic

Gestart op 13 maart 2009 door iDuck

Laatste reactie door Josh_b

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen