One More Thing » Community » Forum » Pro » Grafisch & Fotografie » Alleen Photoshop en Illustrator upgraden vanaf Web Premium CS3

Alleen Photoshop en Illustrator upgraden vanaf Web Premium CS3

Portnull

Portnull op 19 juli 2012 #

Ik heb Web Premium CS3 (uit ’07), wat op zich prima draait onder Lion maar toch wel een beetje achterloopt bij de laatste versies. Fireworks en vooral Dreamweaver gebruik ik de laatste jaren eigenlijk nooit meer.

Is het mogelijk om vanuit Web Premium CS3 alleen Illustrator en Photoshop te upgraden, of kan dit alleen met het hele pakket? Het is namelijk wel een érg interessante deal om Photoshop voor $199 te kunnen upgraden van CS3 naar CS6, en Illustrator voor $249.

Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 19 juli 2012 #

Ik zou het zo niet weten, maar op de Adobe site staat het niet uitgelegd?
Ik dacht ook dat er een bepaalde limiet was in hoe oude je vorige versie mag zijn voor een upgrade.

Portnull

Portnull op 19 juli 2012 #

Dat laatste klopt, maar CS3 kan nog nét mee met een upgrade naar CS6. Dat maakt het juist zo interessant. ;-)

Ik kon er verder jammer genoeg niets over vinden.

Mac Daddy

Mac Daddy [moderator] op 19 juli 2012 #

Ik zou denken dat je een volledige versie van PS en Illustrator hebt, dus waarom niet? Maar zeker weten, doe ik het niet.

Ingrid M. op 30 juli 2012 #

Je kunt geen losse onderdelen van een bundel upgraden. Dus als je naar een nieuwe versie wilt, zul je de gehele bundel moeten upgraden. Je kunt er wel voor kiezen om over te stappen op de Design Standard (Photoshop, Illustrator, InDesign en Acrobat) die upgrade is in ieder geval goedkoper dan naar de nieuwe Design & Web Premium CS6.

Over dit topic

Gestart op 19 juli 2012 door Portnull

Laatste reactie door Ingrid M.

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen