One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » Alleen Foto's Importeren van iPhone

Alleen Foto's Importeren van iPhone

Profielfoto van RoyB

RoyB op 11 januari 2017 #

Weet iemand of er een mogelijkheid is om foto’s en video’s gescheiden te importeren vanaf een iPhone? Ik kom net terug van een paar weken vakantie en heb al mijn video’s geimporteerd in FCPX. Daar heb je een handig menu waar je kan kiezen uit: Alleen Foto’s, Alleen Video’s of beide.

Is zoiets ook mogelijk in Apple Foto’s? Ik heb namelijk weining zin om handmatig de 600 foto’s één voor één tussen de video’s te zoeken en aan te klikken met cmd ingedrukt. Dubbel de video’s (40GB) importeren en daarna weer handmatig verwijderen lijkt me niet handig….

Ook in Fotolader zie ik hier geen optie voor. Het enige waar ik aan kan denken op dit moment is alle video’s van mijn iPhone verwijderen zodat alleen de foto’s overblijven, want die zijn makkelijk te selecteren in het video album. Hopelijk heeft iemand een beter oplossing! Hou de video’s graag nog even op mijn telefoon.

Alvast bedankt:)

Profielfoto van McPim

McPim op 11 januari 2017 #

Nee die optie heeft ‘Foto’s’ niet. Het minste werk lijkt me wat je zelf al zegt: alles importeren en daarna gewoon de video’s uit ‘Foto’s’ verwijderen. Die staan in een apart ‘Video’s’ album dus dat kost je maar een paar klikken. En daarna verwijderen uit de prullenbak in ‘Foto’s’, klaar.

Over dit topic

Gestart op 11 januari 2017 door RoyB

Laatste reactie door McPim

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?