One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPad » Algemene iPad informatie thread

Algemene iPad informatie thread

Rivanov

Rivanov [moderator] op 27 januari 2010 #

Hij is er!  8)

More info soon..

Thomash

Thomash op 27 januari 2010 #

ZOMG OVERSIZE IPODTOUCH!

naja, let’s see wat het wordt..

Siebenga op 27 januari 2010 #

OMG geen flash weer…. UBERFAIL agian… ik snap dat niet :|  had mediamarkt D wel gelijk dus

bedhead

bedhead op 27 januari 2010 #

Er loopt al een draadje MOD…..

Richard Kruizinga

Richard Kruizinga op 27 januari 2010 #

OMG geen flash weer…. UBERFAIL agian… ik snap dat niet :|  had mediamarkt D wel gelijk dus[/quote1:b46994ecb7]

Je kent Apple toch langer dan vandaag. Apple dwingt af dat het weer alleen fijn werkt met eigen applicaties, zodat er naderhand een hoop aan verdiend kan worden. Als ik het zo bekijk, heeft het niks van een MacBook, maar veel van een iPhone. Ben heel benieuwd naar de prijs, maar je moet wel freak of internetverslaafd zijn om hier geld aan uit te geven. In de trein werken op een touchscreen werkt voor geen meter…

Rivanov

Er loopt al een draadje MOD…..[/quote1:8fc1cc31b3]
Dat is in het Roddel gedeelte. Het is nu geen roddel meer..

bedhead

Kort samengevat: lompe iPhone, wat ga je ermee doen? En vooral geloof maar niet dat een kat dit koopt voor de prijs (zal er weer niet naast zijn)…

Yggdrasil op 27 januari 2010 #

Er liep inderdaad al een draadje…

Ga ik het hier ook maar eens zeggen:

Wat een onding.

“Fits right in the palm of your hand!” [/quote1:3130b7672b]
Yeah sure…

Van te voren was ik al heel huiverig! En valt ook nog tegen… jammer maar er staat apple op dus verkocht worden zal die.. Ik heb liever een iphone in me zak en iets kleiner scherm dan dit ding in een tas mee slepen daar voor zou ik dan weer liever macbook mee nemen

JorzoR op 27 januari 2010 #

Kan me totaal niet indenken dat dit lekker werkt voor je dagelijks bezigheden. Voor dingen ‘bekijken’ kan het handig zijn, maar daar heb je ook alles mee gehad. Typen op touchscreen lijkt mij echt vervelend werken. Je wilt toch de knoppen voelen? Blind typen zal wat moeilijker gaan.

Een iPhone is gewoon een apparaat wat je goed kan gebruiken: bellen, sms’en, even emailen, even browsen, etc…
Een laptop: zelfde werkzaamheden als een normale computer, heel uitgebreid
Een iPad: iets groter dan een iPhone, zelfde invoer methodes. Groot, niet makkelijk mee te nemen in de broekzak. Geringe functionaliteit, omdat het op iPhone OS gebaseerd is, en dat is dicht getimmerd.

Kortom: ik vind het hard gefaald, maarja, dat is mijn mening. Mij zul je het niet zo snel zien gebruiken, dan pak ik m’n iPhone wel die ik OVERAL mee naartoe kan nemen, of m’n laptop voor m’n andere bezigheden waar ik alles mee kan doen. Een tussenweg zoals de iPad is niet aan mij besteed.

Dagaloni

Dagaloni op 27 januari 2010 #

Kansloos ding…

nog niet overtuigd. Misschien zo meteen..

RvanL

RvanL op 27 januari 2010 #

Prijs al bekend, of komt dat later pas?

Rivanov

Nog niet bekend. Hij is nu bij de specificaties.

Poezenbeest

Poezenbeest [moderator] op 27 januari 2010 #

EDR-Bluetooth….. Eindelijk!

En het is niet eens 1 april….. vage sjit  dit is toch een lachertje  :(   :(    :cry:

R-Flow

R-Flow op 27 januari 2010 #

LOL wat een suf ding. Weinig meer dan een uit de kluiten gewassen iPod touch. Mag hopen dat de prijs er ook naar is.

bedhead

Ik denk dat de prijs wel eens redelijk tegen zou kunnen vallen.

Rivanov

Ik denk dat hij sterk meevalt..

Oppie

Oppie op 27 januari 2010 #

Vraag me eigenlijk af wat jullie verwacht hadden? Een 4D virtual reality oprolbaar matje met ingebouwde Hubble telescoop?

Laten we het hopen :)  verwachting was sowieso laag had geen idee wat apple in deze markt uberhaupt wil gaan proberen te zoeken

dirkmeister op 27 januari 2010 #

die jason mag ook ze bek houden voortaan :D

bedhead

Hehe, vind het grappige discussie. Niemand die me reden kan geven om het te kopen :) .

So why spent dollars? :)

Clemenza

Clemenza op 27 januari 2010 #

Ik vind het springboard in ieder geval er erg slecht uitzien :(  had op iets meer “Mac OS X” gehoopt

Poezenbeest

Poezenbeest [moderator] op 27 januari 2010 #

Ben ook nog niet overtuigd… ben benieuwd naar de tech specs….

G-Force

G-Force op 27 januari 2010 #

Die interface zou ik best graag willen op m’n iPhone, of in elk geval de mogelijkheid om een achtergrond in te stellen op het Springboard.

Voor de rest, cool ding maar niet echt iets bijzonders ofzo.

franssie op 27 januari 2010 #

als op een apple forum de reacties al zo zijn ben ik toch erg benieuwd naar de prijs, die moet dan wel revolutionair laag zijn.

Clemenza

Clemenza op 27 januari 2010 #

Die nieuw gebouwde spellen zien er wel echt supergoed uit :D

bedhead

Die nieuw gebouwde spellen zien er wel echt supergoed uit :D [/quote1:747c443ec9]

Gaan we het kopen om spelletjes te spelen? :) .

#@ bedhead
er wordt gewoon een hype gecreƫerd waardoor mensen het ding willen kopen :(

Rivanov

En straks zien de de keynote op video en zien we de iPad in actie en kunnen we het kwijl opdweilen! ;)

Over dit topic

Gestart op 27 januari 2010 door Rivanov

Laatste reactie door Lexis

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen