9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jor1

    Airport Express Dood?

    Ik kan mijn express niet meer bereiken, en het gele lichtje aan de voorkant doet het ook niet?

    Ik kan wel het draadloze netwerk op, maar niet NAAR mijn AExpress.
    (vanaf 2 werkstations hetzelfde probleem)

    Is tie nu stuk? – kan toch eigenlijk niet. Het ding zit in de kast, en ik kom er niet aan!
    Kan ik ‘m niet resetten oid?

    tnx;)

    Bijdrager
    Brainiac

    Hij kan wel een elektrische stoot gekregen hebben hé.

    Bijdrager
    BartjeGossen

    Met een naald de reset-knop indrukken (zie handleiding)

    Bijdrager
    Richard

    Je kan hem restoren naar Factory Default

    Alle kabels eruit halen en de express uit het stopcontact halen, met een pen het reset
    knopje in drukken (rechts) en de express terug in het stopcontact steken.

    Knopje ingedrukt blijven houden tot dat de led 4x groen heeft geknipperd, hierna kan je
    het reset knopje los laten (de express reset) na zo’n 45 seconden moet hij weer te benaderen
    zijn via de Airport admin tool.

    Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    macpro

    Even de stroom er af halen.
    Desnoods door de hele groep in de meterkast even uit te schakelen.
    (Voor het geval je er echt niet bijkomt.)

    Moderator
    Jan David Hanrath

    Als het lampje helemaal niet meer brand ook niet na het her-inpluggen, dan moet je eens kijken naar je serienummer. Begint het met HS42, HS43 of HS44, dan heb je een Airport uit 2004 die erom bekend staan spontaan dood te gaan door het doorbranden van een weerstand gemaakt door Samsung.

    Bij mij gingen twee Airport expressjes uit deze serie na respectievelijk 13 en 14 maanden dood. Net na de garantie, dus vette pech. Apple heeft het probleem niet onderkend en daarom ook geen exchange programma opgezet.

    Bijdrager
    Jor1

    Boooeeh!

    Dattissum! tnx.;)

    Kan dus zo de container in? – jammer…
    fijne manier om me aan de TV te krijgen…

    Bijdrager
    macpro

    Zeker niet de container in. Die dingen behoren langer mee te gaan dan 1 jaar, dus direct je leverancier er op aanspreken. En daarna bewaren totdat Apple alsnog over de brug komt met een reparatie programma.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.