One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Aandelen-app al dagen "stuk"?

Aandelen-app al dagen "stuk"?

MacAanZee

MacAanZee op 18 mei 2012 #

De Aandelen-app, die standaard op de iPhone zit, doet het al dagen niet meer. Is regelmatig “stuk” en dat terwijl het juist zo’n handige app is om simpel belangrijkste aandelen markten en koersen in de gaten te houden. Ik wilde nu bijv FB zien. Hebben meer mensen er last van? Wat is er aan te doen? Ik heb een iPhone 4S, nieuwste iOS update. Ik heb ook Bloomberg app, erg mooi qua uiterlijk en mogelijkheden, maar voor losse aandelen vind ik hem minder handig. Wie helpt?

diedbaas

diedbaas op 18 mei 2012 #

Je moet even op finance.yahoo.com kijken wat het symbol is voor de aandelen die je wilt volgen. Ik heb de aex er tussen staan en die klopte ook steeds niet, totdat ik er achter kwam dat ik het verkeerde symbool gebruikte (het was eerst ^AEX en is nu AEX.AS). Misschien dat dit je helpt?

MacAanZee

MacAanZee op 18 mei 2012 #

Nee, hij werkte altijd goed, ik heb een aantal markten (Nederland, Duitsland, Frankrijk, Japan, HongKong en VS, die ik volg en een aantal bedrijven, waaronder Apple en nu ook Facebook erin gezet – maar de afgelopen dagen synchroniseert hij niet meer. Hij werkt dus niet meer bij. Ik snap niet waarom.

Superflu

Superflu op 18 mei 2012 #

Ik heb al willen merken dat het aandeel van Apple de voorbije 2 dagen niet meer geüpdatet wordt op mijn jailbroken 4S.

koen

koen op 18 mei 2012 #

Wat is er precies “stuk”?

Sufkont

Sufkont op 18 mei 2012 #

Hier gaat de App als een speer
De aandelen van Apple als een speer naar beneden de laatste 3 weken… rond de 100 euro…

Dr. User

Dr. User op 18 mei 2012 #

inderdaad, maar ik denk dat ze binnenkort (na de lancering van de nieuwe producten) wel weer omhoog gaan

Hansi2124

Hansi2124 op 18 mei 2012 #

MacAanZee op 18 mei 2012

De Aandelen-app, die standaard op de iPhone zit

Daarom hoort dit topic ook niet thuis in Mac Apps (Apple), maar in het subforum waar ik het naartoe verplaatst heb.

Over dit topic

Gestart op 18 mei 2012 door MacAanZee

Laatste reactie door Hansi2124

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in.

Inloggen