26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

40000 leden! Tijd voor een feestje?

Een dezer dagen zullen we naar alle waarschijnlijkheid de grens van 40000 leden passeren.
    Is dit volgens jullie een belangrijk moment?
    Voel je vrij om je mening te geven!:wink:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien is het wel leuk om een speciale podcast te maken over hoe OMT nu in elkaar zit en hoe de site gehost wordt, en hoe de podcasts worden gemaakt, maar een groot feest? Nee. Volgende maand is er een lounge meeting.

Bijdrager
    Oppie

Heb je de vele leden die zich sinds OMT2 niet of nauwelijks meer laten zien er wel afgehaald?
    Want misschien 40.000; ik vind het tegenwoordig hier maar een armzalige bedoening…:sad:

Bijdrager
    florisappelaar

klopt, ik zelf check het forum nauwelijks meer door de nieuwe vormgeving. Het is niet een kwestie van wennen meer nu, het klopt gewoon niet.

Bijdrager
    ronvgs

Ik kan er helaas ook niet aan wennen.

Bijdrager
    Pieterr

Het is inderdaad heel erg droevig dat de meest basale forumopties (“Bekijk je berichten” en “Berichten sinds laatste bezoek”) er in een maand tijd niet bijgeknutseld zijn…

Ja, er is een “Bekijk je berichten” (onder je Profiel) maar die laat er maar 5 zien, en nog dubbele ook.

Bijdrager
    Edwin

Het is dat ik mij de oude community nog herinner anders had ik het allang opgegeven. Ik baal er stevig van.

Wat mij betreft wordt de OMT backup van 31 maart teruggezet en missen we een maandje (forum) info.

Bijdrager
    Speedooo

Ik ben het helemaal eens met florisappelaar, ik bekijk zelf het forum tegenwoordig ook niet meer. De nieuwe lay-out is helemaal niet handig in gebruik, helaas.

Bijdrager
    KarelWillem

We kunnen ook nergens meer een overzicht zien van de activiteiten van die leden.
    Dus die nakende 40,.000 zegt bitter weinig.

Bijdrager
    KarelWillem

Ze zijn er trouwens al volgens de Over One More Thing.

Bijdrager
    Lauwrence

Ik betrap mezelf ook op minder bezoeken, maar denk nog wel dat het een kwestie van tijd en gewenning is.

Bijdrager
    KarelWillem

Ach ja, laten we optimistisch blijven. Dat zijn we al jaren. Dus dit kan er ook wel bij.:wink:

Bijdrager
    iSneaker

Laat OMT maar eerst eens wat doen aan het gebrekkige forum..:thumbsdown::sealed:

Bijdrager
    Macosxachist

Is dit volgens jullie een belangrijk moment?

Ja. Want het aantal inactieve leden is nu groter dan ooit.:nerd:

Bijdrager
    Predator

Tijd voor een feestje? Nee!

Tijd voor het toevoegen van basic forum functies? Ja!

Ik volg ook nog maar een beperkt aantal topics, ik heb geen tijd/zin om elk subforum af te zoeken…

Bijdrager
    andrevdvries

Back to basic!

Bijdrager
    Have a cigar

40.000 leden? 400 actieve is al veel denk ik.

Ik ga ook even door met de off topic. Het went inderdaad niet, de lay-out is gewoon niet goed (ik druk me netjes uit). Het is me ook een raadsel dat dit goedgekeurd is.

Enfin, misschien wordt het (weer) eens tijd voor een alternatief als ze hier de boel niet aanpakken? Macfreak, macwereld en macminds hebben allemaal hun goede dingen, maar nog veel meer die me niet aanstaan en ik ben niet de enige. Andere weet ik niet. Maar het moet mogelijk zijn om relaxte sfeer van een jaar of 4- 5 geleden met veel bezoekers en een prettige lay-out te combineren.

Bijdrager
    KarelWillem

Het is een dilemma inderdaad. Als MacFreaker van het eerste uur zou ik me daar toch het meest thuis moeten voelen. Daar is echter door diverse oorzaken flink de klad in gekomen en nu bezoek ik die site nog maar sporadisch. Na het verscheiden van hoe-heet-het-ook-al-weer had ik gelukkig echt mijn plek hier gevonden.
    Met het omzetten naar OMT 2.0 ben ik echter volslagen vervreemd van deze site. Hoezeer ik mijn best ook doe, ik kan de voordelen van deze migratie niet ontdekken. De belangrijkste nadelen van OMT 1.0 worden ons hier nog veel harder in de bek geslagen en daar zijn er helaas nog een hele zwik bij gekomen.

Bijdrager
    Ewout

Ik geloof alleen niet dat ‘ze’ ons horen…:sad:

Ewout, die veel minder op OMT komt.

Bijdrager
    wmaat

Ik sluit me van harte aan bij de reacties hierboven. Het is jammer om te lezen, maar de gebrekkige layout, het feit dat veel problemen na een maand nog steeds niet opgelost zijn en het feit dat “ze” niets van zich laten horen doen mij een stuk minder bezoekjes aan OMT brengen…

Voordeel? Noem er eens 1…. Ja dat ik meer tijd over heb voor andere nutteloze dingen..

Jammer

:sad:

Bijdrager
    florisappelaar

toch fijn dat er zoveel mensen er net zo over denken… snap echt niet waarom OMT er niets aan doet. Belachelijk!

Bijdrager
    Edwin

Backup van 31 maart terugzetten en de maand april vergeten, dat neem ik dolgraag voor lief. Een preview/beta, om de opinies te meten, zou op zijn plaats zijn geweest.

Bijdrager
    jf
    wmaat op 26 april 2010

Voordeel? Noem er eens 1…. Ja dat ik meer tijd over heb voor andere nutteloze dingen..

Ik denk dat een aantal werkgevers ook wel blij is dat de werknemers dit forum overdag niet meer goed kunnen bezoeken. Het scheelt mij als werknemer ook veel tijd, waardoor ik ’s middags met een gerust hart op tijd naar huis ga, in de wetenschap dat dat kwartiertje later niet meer nodig is om verforumde tijd in te halen…

Joehoe jongens, je site en forum ongeveer een maand niet bereikbaar voor half internettend Nederland, doen jullie goed!!!

Maar goed, waar ging het hier ook alweer over? Oh ja, struisvogelpolitiek.

Bijdrager
    jf

By the way: is het 40.000e lid hard gillend weggelopen toen ie de disfunctionaliteit van dit forum ontdekte? Hij heeft nog niks gepost… :sarcastic:

Bijdrager
    wmaat

jf 5 minuten geleden #

By the way: is het 40.000e lid hard gillend weggelopen toen ie de disfunctionaliteit van dit forum ontdekte? Hij heeft nog niks gepost… [sarcastic]

Meer lezen: http://www.onemorething.nl/community/topic/40000-leden-tijd-voor-een-feestje/page/2#ixzz0mKhKg4ZN

:grin:

Bijdrager
    florisappelaar

heb het gevoel als of er gewoon niks aan gedaan wordt, misschien toch een goed idee om definitief dit forum de rug toe te keren… dan kan ik nog terugdenken aan de goede (layout) tijd, ik zal de apple lounge missen en de leuke posts van sommige mensen.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.