30 inch scherm aan iMac 24 scherm
wimjansen op 19 november 2006 #
Is het mogelijk om een 30 inch Cinema Display aan een iMac 24 inch te koppelen? Heb nu een G5 en een iMac. Het 30 inch scherm wil ik dan volgend jaar aan een MacPro koppelen zodra Leopard uit is. Mijn gevoel zegt nog even te wachten met de Pro-serie tot over een half jaar.
PietjePuk op 19 november 2006 #
Je weet toch dat het rendement op 2x 23" hoger ligt dan op één maal 30"? En het is nog goedkoper ook.
wimjansen op 19 november 2006 #
De impact van 30 inch op klanten is veel groter. Vandaar dat ik graag 30 inch wil. Normaal zou ik deze aansluiten op mijn G5 maar die heb ik verkocht. De MacPro zou ik dan nu moeten bestellen samen met mijn 30 inch cinema display. Om de aanschaf uit te stellen naar volgend jaar zou ik de 24 inch iMac willen aanschaffen. Deze gaat dan later de iMac vervangen G4 1 Ghz. die we nu hebben staan. Ik heb alleen geen idee of je dit scherm überhaupt aan een iMac 24 inch kunt aansluiten
PietjePuk op 19 november 2006 #
Ik heb net even gekeken op de Apple site, het lijkt me dat je maximum tot de 23" kan gaan.
Brainiac op 19 november 2006 #
Apple.be Voor aansluiting van de 30-inch Cinema HD Display met een resolutie van 2560 x 1600 pixels is een dual-link DVI-poort vereist. Dual-link-ondersteuning is een standaardvoorziening op de MacBook Pro, de 15-inch en 17-inch PowerBook G4 en alle Mac Pro- en Power Mac G5-configuraties. De optionele geavanceerde NVIDIA Quadro FX 4500- en ATI Radeon X1900 XT-videokaart voor de Mac Pro ondersteunen de beste werkruimte voor creatieve projecten: twee 30-inch Cinema HD Displays, met een gezamenlijk aantal pixels van meer dan 8 miljoen.
Staat dit topic hier trouwens wel op de juiste plaats, onder het deel OS?
Advertentie
Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.
Inloggen
Over dit topic
Gestart op 19 november 2006 door wimjansen
Laatste reactie door Brainiac
Reageer op dit topic