Dit is een topic in Community » Forum » Algemeen » Apple Nieuws & Roddels

3 weken voor levering Snow Leopard?

Demon Hunter

Demon Hunter op 16 september 2009 #

Op 29 augustus heb ik SL besteld bij mijn lokale APR. Tot op de dag van vandaag wacht ik echter nog steeds Ik ben al een keer langs geweest en heb al een keer gebeld, maar ze zeggen steeds dat ze nog wachten op de levering en dat ze niet kunnen vertellen wanneer deze binnen komt. Het lijkt me dat meer APR's dit leveringsprobleem moeten hebben, anders vraag ik mijn geld terug en haal ik SL wel ergens anders. Iemand die dit kan bevestigen?

coenremmelts

coenremmelts op 16 september 2009 #

Zou goed kunnen kloppen, de leveringen zijn niet enorm groot en de vraag is dat wel. Bij ons is ook een reserveringslijst. Veel mensen die online hebben besteld zitten ook met dat probleem dus helaas zit er niets anders op dan gewoon nog eventjes te wachten.

prullenbak

prullenbak op 16 september 2009 #

Zo raar...Ze hadden dat toch kunnen verwachten? 30 euro voor een upgrade is, zoals ze in het engels noemen, een "no-brainer", dus ze hadden het van te voren op hun klompen kunnen aanvoelen dat 85% van iedereen met leopard, snow leopard wil hebben...Het zijn nota bene dvd'tjes om te maken, hoe moeilijk kan het zijn? (en een betaalde download zou ook wel van deze tijd zijn...) Hey maar de installatie is wel veeel sneller dan voorheen hahaha

Odiebla op 16 september 2009 #

Hoe moeilijk is het om voldoende DVDtjes te produceren? Als ik vandaag naar de DVD copyrette ga heb ik morgen tienduizend kopiee'en, inclusief hoesje... Dat je moeite hebt met levering van spullen als iPhones en Macbooks kan ik me voorstellen, maar DVD's kun je echt op elke hoek van de straat repliceren...

iHaring

iHaring op 16 september 2009 #

Ik zit nu ook zo'n 2 weken te wachten tot ik gebeld wordt door iCentre Uitgeest. Ik vindt het allemaal een beetje slordig van Apple, maar ik heb geduld. 10.5 doet het ook nog prima.

PowerMac

PowerMac op 16 september 2009 #

http://store.apple.com/nl en je hebt het binnen 24 uur...niks nieuws onder de zon lijkt me. Wordt gratis geleverd (tenminste hier in Frankrijk, en je hoeft de deur niet uit.

VeRCEttY

VeRCEttY op 16 september 2009 #

De franse distributeur heeft geen problemen, de ierse wel. Het is inderdaad belachelijk dat de APR's en daarmee klanten de dupe zijn van zo'n simpele, domme fout.

maxim22

maxim22 op 16 september 2009 #

dat is lang, ik heb hem 1 september besteld en had hem na 5 werkdagen...

Trat

Trat op 16 september 2009 #

Zelfde: besteld via Apple.com/nl en dit duurde 4 dagen ofzo. Volgens mij is het ook heel simpel: *Nooit iets bij een APR bestellen want dat gaat vaak eeuwen duren - je kunt het ook net zo goed via Apple zelf bestellen; *Nooit iets bij Apple bestellen als je iets snel wilt en het gewoon in de winkel kunt halen.

DestroyOhBoy op 16 september 2009 #

Zou kunnen. Ik heb hem via de Apple store besteld en mocht daar 12 dagen op wachten. Misschien dat die reseller zelf ook nog een wachtlijst heeft?

rvanheukelum

rvanheukelum op 16 september 2009 #

Via de Macstore besteld (2 weken terug) ... had het in 4 dagen in huis ...

ellenlfs op 16 september 2009 #

iphonechilly Zou kunnen. Ik heb hem via de Apple store besteld en mocht daar 12 dagen op wachten. Misschien dat die reseller zelf ook nog een wachtlijst heeft?

Besteld via de Apple store op 25 augustus, wacht nu al 3 weken. Heel irritant.

Demon Hunter

Ok het ligt dus niet aan die apr. Ik vertrouw ze namelijk niet meer zo vroeger waren ze goed maar nu willen ze vooral iPods verkopen en hebben ze geen tijd meer voor je. Ik wou ook online bestellen maar de verkoper verzekerde mij dat het via hen sneller zou gaan binnen een week zou ik hem hebben online zou langer duren. Iig staat sl inmiddels al op mijn mbp maar een sl dvd gebruikt van stage die liggen er toch al 2 weken ongebruikt en ik had al betaald voor sl.

Biker

Biker op 16 september 2009 #

prullenbak en een betaalde download zou ook wel van deze tijd zijn...

Precies ! Erg achterhaald, met name voor Apple... die al een DVD-loze MacBook Air heeft uitgebracht.

Pieterr op 16 september 2009 #

Een schrale troost voor diegenen die Snow Leopard nog niet hebben (zoals ikzelf): je verdoet je tijd ook niet met het vinden van oplossingen voor problemen die straks (hopelijk) in 10.6.2 verholpen zijn.

Demon Hunter

Alles werkt hier naar behoren tot nu toe Time Machine lijkt nu weer te werken, wat problemen met Vodafone Mobile Connect, maar dat ligt aan dat crappy programma, kon de .app niet gewoon trashen, nu verwijderd met de uninstaller, geen rare meldingen meer in de console. After Effects CS4 en FCS 2 werkt ook nog prima, binnenkort even upgraden naar FCS 3 als het een keertje rustig is op stage en ik en Mac Pro kan pakken. Dan ben ik weer helemaal up te date Ik wou nog een clean install doen als ik mijn eigen SL dvd heb, maar denk niet meer dat ik ga doen. Zoveel gezeur weer met installeren van CS4, FCS en bijbehorende plug-ins.

awesomemac

awesomemac op 17 september 2009 #

ellenlfs 
iphonechilly Zou kunnen. Ik heb hem via de Apple store besteld en mocht daar 12 dagen op wachten. Misschien dat die reseller zelf ook nog een wachtlijst heeft?

Dan zou ik het toch navragen. Hier ook besteld op 25 augustus en al 2 weken in huis (1 sept).

Zerk

Zerk op 17 september 2009 #

Ik weet niet wat er dan misgaat... 24 augustus besteld, in het weekend van de 28e in huis. Dan heb ik trouwens ook nog via een bankoverschrijving betaald. Ik ga dit draadje overigens verplaatsen naar Algemeen.

wardjj

wardjj op 17 september 2009 #

iHaring Ik zit nu ook zo'n 2 weken te wachten tot ik gebeld wordt door iCentre Uitgeest. Ik vindt het allemaal een beetje slordig van Apple, maar ik heb geduld. 10.5 doet het ook nog prima.

Bij de iCentre Uitgeest kunnen ze nog wel eens vergeten te bellen als je iets hebt gereserveerd... *spreekt uit ervaring*

ellenlfs op 18 september 2009 #

awesomemac 
ellenlfs 

Dan zou ik het toch navragen. Hier ook besteld op 25 augustus en al 2 weken in huis (1 sept).

Ik heb vandaag gebeld naar klantenservice. Ze beschouwen de zending als verloren en sturen hem opnieuw high priority op. Als het goed is heb ik hem uiterlijk volgende week dinsdag in huis.

Reageer

Over dit topic

Gestart op 16 september 2009 door Demon Hunter

Laatste reactie door iHaring

Reageer op dit topic