Dit is een topic in Community » Forum » iOS Software » iOS Apps

2 accounts op 1 iphone

remisc

remisc op 23 maart 2010 #

Ik heb een account op de VS itunes store gemaakt om een en ander uit te proberen en app's te proberen die alleen in de vs worden aangeboden. Nu heb ik ook een nederlandse gemaakt en mijn eigen macbook ervoor gemachtigd met een nl-mailadres. Die heb ik gemachtigd maar toch wil mijn iphone niet synchroniseren met mijn nederlandse account. de iphone blijft hardnekkig de VS mail gebruiken. Hoe kom ik daar vanaf? Ik heb ook nederlandse app's gekocht, zoals trein, maar die krijg ik niet meer op de iphone...

Sullivan

Sullivan op 23 maart 2010 #

Herstellen geprobeerd?

TypeWriter

TypeWriter op 23 maart 2010 #

Volgens mij is het het één of het ander. Ik reisde vorige jaar naar de USA en kocht een iPodTouch, maar ik kon hem niet syncen met mijn bestaande AppStore account omdat die NL was. Ik heb met de medewerker van de Apple Store in Denver wel een half uur staan proberen, maar het lukte niet. Uiteindelijk thuis in Nederland opnieuw ingericht, Dus ik denk dat je je US apps waarschijnlijk kwijt raakt. HE

sonic1984

sonic1984 op 23 maart 2010 #

Mijn iMac is gemachtigd voor zowel mijn NL als US iTunes account en ik heb van beide apps in mijn iPhone. Werkt gewoon hoor?

E.Rhijnsburger

E.Rhijnsburger op 23 maart 2010 #

En heb je daarvoor iets bijzonders gedaan? Ik wil dat namelijk gaan doen met een iPad die ik in Duitsland wil kopen en waarvoor ik ook de NL en USA en evt. Britse iTunes Store wil gebruiken. Voor de Nl dan een e-mailadres/account met .nl, voor de USA 1tje met .com en voor de Engelse mogelijk een andere .com

sonic1984

sonic1984 op 23 maart 2010 #

Ik heb gewoon drie verschillende mailadressen op hetzelfde domein (een punt nl) voor UK/USA/NL. Niets bijzonders voor gedaan! Mijn iPad pre-order via borderlinx.com is gecancelled... wordt voor mij ook UK of DE denk ik

reneo

reneo op 23 maart 2010 #

Ook hier een MacMini met iTunes voor alle gezinnen met diverse account, waaronder ook een US store account. Werkt ook prima met meerdere iPhones, zowel 3G als 3Gs. Af en toe wel lastig als je de apps op je iPhone wilt updaten, maar via iTunes is het nooit een probleem!

Raridder

Raridder op 23 maart 2010 #

Je kan maximaal 5 accounts op je iPhone installeren. Ik heb een NL, Be, Fr, Uk en een Us account. Dat werkt gewoon prima.

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen

Over dit topic

Gestart op 23 maart 2010 door remisc

Laatste reactie door Raridder

Reageer op dit topic