Dit is een topic in Community » Forum » Mac Software » OS X

10.6.4 is uit

jasper050

jasper050 op 15 juni 2010 #

Zie software update
De 10.6.4-update wordt aanbevolen voor alle gebruikers van Mac OS X Snow Leopard. De update bevat Safari 5 en biedt daarnaast algemene verbeteringen in het besturingssysteem die zorgen voor meer stabiliteit en een betere compatibiliteit en beveiliging van de Mac. De update biedt onder andere het volgende:
Oplossing voor een probleem dat ertoe leidde dat het toetsenbord of trackpad niet meer reageerde
Oplossing voor een probleem dat ertoe leidde dat sommige Adobe Creative Suite 3-programma's niet konden worden geopend
Oplossing voor problemen bij het kopiëren, hernoemen of verwijderen van bestanden op SMB-bestandsservers
Verbeterde betrouwbaarheid van VPN-verbindingen
Oplossing voor een afspeelprobleem in Dvd-speler bij gebruik van de deïnterlacing-instelling 'Goede kwaliteit'
Oplossing voor een probleem bij het bewerken van foto's met iPhoto of Aperture in schermvullende weergave
Verbeterde compatibiliteit met bepaalde brailleleesregels

profclimber

profclimber op 15 juni 2010 #

SLS 10.6.4 is ook uit :D zitten gelukkig wat goede fixen bij! Vacation notice werkt weer Yoepie :D

Soap

Soap op 15 juni 2010 #

Ik ga hem nu bijwerken

Sascha

Sascha op 15 juni 2010 #

Dat wordt weer herstarten.

Pieterr op 15 juni 2010 #

315.5MB
Je mailbox krijgt ook een upgrade, na de OS X upgrade.

En een kleine "bummer"...

rdesign

rdesign op 15 juni 2010 #

Daar ging mn niet-herstarten-of-uitzetten record.

Afroman

Afroman op 15 juni 2010 #

Oplossing voor een probleem bij het bewerken van foto's met iPhoto of Aperture in schermvullende weergave

Meer lezen: http://www.onemorething.nl/community/topic/1064-is-uit#ixzz0qxPrNwDV

Hier kijk ik zwaar naar uit, 315 mb hier overigens.

Vinhelper

Vinhelper op 15 juni 2010 #

Huh, ik heb net achter het net gevist kennelijk...zie dit:

Ik ga hem snel installeren!

Sascha

Sascha op 15 juni 2010 #

Volgens MacFreak is deze update eigenlijk ook speciaal voor de nieuwe Mac mini. Klik.

Sascha

Sascha op 15 juni 2010 #

@Pieterr: dat had ik met de vorige update ook...
Nu:

Luukvandevin

Luukvandevin op 16 juni 2010 #

614MB

Afroman

Afroman op 16 juni 2010 #

Ik merk geen verschil met mail? Hij heeft hem moeten updaten, maar verder?

Sascha

Sascha op 16 juni 2010 #

En GrowlMail werkt niet meer (niet dat ik dat gebruik maar ik dacht: ik meld het even). Hier is een fix daarvoor...

Night

Night op 16 juni 2010 #

Deed de installatie er bij jullie ook zo lang over (niet de download, maar de installatie zelf)?
Bij mij bijna 20 minuten

Sascha

Sascha op 16 juni 2010 #

Nope, downloaden en installeren samen zo'n 5 minuten...

iVOO

iVOO op 16 juni 2010 #

Na deze update herkent Pages ineens lettertypes en opmaak van Word documenten niet meer!!! Da's niet leuk!
Iemand anders ook dit problee? Of zit het m niet in de update....

Hansi2124

Hansi2124 op 16 juni 2010 #

Ook dit topic is gesloten en we gaan hier verder om veel dubbele postings te vermijden.

Hansi2124

Hansi2124 op 16 juni 2010 #

Mijn eerste foutje.ops: Het is beter om dit open te houden i.v.m. de zoekfunctie. Excuses hiervoor.

Dagaloni

Dagaloni op 16 juni 2010 #

Ik dacht al... wat krijgen we nou!

Goed, nu hij weer open is. Ik hoop dat de time machine problemen zijn opgelost, hoewel ik er niks over lees. Ik had gelezen dat in de beta dat wel werd aangepakt. Ga zo maar even uitproberen.

Dagaloni

Dagaloni op 16 juni 2010 #

Aah nee! Nog steeds problemen! Ik haat dat stomme timemachine (hij is weer lief als hij het doet )

Reageer

Over dit topic

Gestart op 15 juni 2010 door jasper050

Laatste reactie door MauZ

Reageer op dit topic