10.6.2 is uit!
Niiiiiickk op 09 november 2009 #
Dankje!
Ik had zelf nog geen notificatie gekregen van de software update... ![]()
Tuvok op 09 november 2009 #
KarelWillem Man. Ik plas zowat in mijn broek van de schrik.
Kan ik me voorstellen bij jouw leeftijd ![]()
awesomemac op 09 november 2009 #
Thanx. En nu wachten op de tig draadjes die met hetzelfde onderwerp gestart worden ![]()
bluepower op 09 november 2009 #
En een beste,157,7 mb groot De update bevat o.a. oplossingen voor: een probleem waarbij de gebruiker onverwacht kan worden uitgelogd vervormde weergave in Safari Top Sites het niet weergeven van Exchange-contactgegevens in Spotlight-zoekresultaten een probleem waarbij de identiteit van een beheerder niet kan worden gecontroleerd problemen bij het gebruik van NTFS- en WebDAV-bestandsservers problemen met de betrouwbaarheid van menu-extra's een probleem met de veegbeweging met vier vingers een probleem waardoor Mail onverwacht stopt bij het configureren van een Exchange-server een probleem waarbij Adresboek niet meer reageert bij het bewerken van gegevens een probleem met het toevoegen van afbeeldingen aan contactpersonen in Adresboek een probleem met het openen van bestanden die van het internet zijn gedownload problemen met de betrouwbaarheid van de Safari-plugin algemene verbeteringen in de betrouwbaarheid van iWork, iLife, Aperture en Final Cut Studio een probleem waarbij gegevens verloren gaan bij het gebruiken van een gastaccount
Demon Hunter op 09 november 2009 #
Mooi hoop dat dit verschillende kleine bugs oplost met de FCS en CS4 pakketen ![]()
marvin op 09 november 2009 #
Waar zit het verschil dan in dat het bij mij 157.7mb groot is en bij ander bijna 500mb?
diotav op 09 november 2009 #
Architectuur .. zo weegt de update op mijn Air 157,7MB en op de Mac Pro 499,9MB.
R-Flow op 09 november 2009 #
marvin Waar zit het verschil dan in dat het bij mij 157.7mb groot is en bij ander bijna 500mb?
Hangt vaak samen met het type hardware dat je gebruikt.
Op mijn Mac Pro is ie ook 0,5 GB. ![]()
marvin op 09 november 2009 #
Oké, thx! Het is me duidelijk waar het verschil in zit. Update is geïnstalleerd :D
diotav op 09 november 2009 #
Mac OS X Server heeft ook een update klaar staan. 524,5MB!
[size=9:c348918dbc]*Ik ben alleen al 1,5GB aan updates kwijt vanavond. xD[/size:c348918dbc]
Advertentie
Over dit topic
Gestart op 09 november 2009 door Tuvok
Laatste reactie door gerwinbosscha
Reageer op dit topic