Dit is een topic in Community » Forum » iOS Hardware » iPod

1 schone en droge iPod shuffle

SMac op 08 oktober 2009 #

Damn! Net mijn shuffle + oordopjes uit de droger gevist... zaten nog in een zakje van een hardloopjasje (uiteraard hoort dat gechecked te worden door degene die de was doet, dus het is niet mijn schuld 8)). De oordopjes doen het nog, maar de shuffle doet niet veel. Ook op de dock geeft hij geen enkel teken van leven. Iemand iets dergelijks meegemaakt en iets positiefs te melden? Ik hoor het graag :P

victor93

victor93 op 08 oktober 2009 #

het is deels toch wel, want je kunt het zelf ook even controleren

klaasb

klaasb op 08 oktober 2009 #

Leg hem een tijdje in een zak met rijst. (of bewaar die zakjes met vochtvretende korrels die je vaak bij electronische apparatuur krijgt, en leg hem daar in). De rijst zal het vocht uit de ipod trekken. Denk echter dat in jouw geval de centrifugaal krachten van de droger je ipod vernield hebben.

defores

defores op 08 oktober 2009 #

Het lijkt mij dat de accu kortsluiting veroorzaakt heeft. Kortom dat het defect is en bij de chemisch afval kan.

i93Jeffrey

i93Jeffrey op 08 oktober 2009 #

mijn moeder heeft mijn iPod shuffle (3rd gen) ook een keer perongeluk (in mijn broekzak) in Wasmachine gedaan. Toen was de batterij dood, maar kon um nog gebruiken als 'Usb Stick' Ik heb um toch naar een APR gebracht en kreeg netjes een nieuwe (niks over waterschade zeggen)

SMac op 08 oktober 2009 #

* maakt notitie * - naar APR brengen - niets over waterschade zeggen... :D Thanks, ga binnenkort eens een poging wagen!

john doe

john doe op 08 oktober 2009 #

ipod nano (1st gen) is ook eens met de was en daarna droger meegegaan.. na twee (!) dagen op de verwarming een paar keer aan en uit zetten en volledig opladen via het wandcontact deed ie 't gewoon weer! wie heeft er nou schoonmaaksetjes voor je gadgets nodig?!

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Log in of registreer.

Inloggen

Over dit topic

Gestart op 08 oktober 2009 door SMac

Laatste reactie door john doe

Reageer op dit topic